כינוי לממלא תפקיד מינורי, משני

כינוי לממלא תפקיד מינורי, משני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי לממלא תפקיד מינורי, משני.
זוהי הגדרה בת 30 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סטטיסט, כינור שני , בורג קטן .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי " סטטיסט":
ניצב, ולעתים סטטיסט, הוא שחקן בתפקיד שולי אשר אינו מערב מלל או יכולות משחק מיוחדות, שלרוב מופיע כדמות אחת מתוך רבות ברקע ההתרחשות המצולמת, בלא שדמותו נושאת השפעה עלילתית כי אם משלימה אווירה מבוקשת זו או אחרת, ולכן קרוי בתעשיית הבמה גם "Non-actor". ניצב שזוכה לקטע דיבור, או שורת דיאלוג, קרוי "ביט" (Bit Part).
הפקות שדורשות ניצבים שוכרות אותם על-פי רוב ליום צילומים אחד או יותר, ובוחרות אותם, לרוב, על פי מראה חיצוני ומאפיינים פיזיים התואמים את סוג-הדמויות שאותן מבקש התסריט לשזור ברקע מאחורי הדמויות הראשיות.
הפקות מסוגים שונים דורשות היקף משתנה של ניצבים: סרטי-מלחמה לדוגמה, דרמות היסטוריות רחבות-יריעה או לחלופין אופרות-ענק, עושים שימוש במספר רב של ניצבים – לעתים מאות. השחקנים הזוטרים נקראים לבוא על-פי רוב עם בגדיהם היומיומיים, בהתאם לצורכי הסצנה שבה הם יופיעו, ובמידת הצורך מולבשים במקום, וברוב המקרים משולמים על פי יום עבודה. לעתים קרובות יום כזה עשוי לארוך שעות רבות ולכלול רק אפיזודות צילום מועטות, שביניהן הפוגות ארוכות שבהן הניצב נותר על הסט.
רבים מהשחקנים הידועים ביותר על המסך החלו את דרכם כניצבים (בראד פיט, שירלי טמפל, סילבסטר סטאלון ואחרים), ודי להזכיר את הופעותיו של אלפרד היצ'קוק בסרטיו הוא.
במרבית הפעמים סוכנויות שחקנים או אף סוכנויות-ניצבים ייעודיות מספקות את הניצבים להפקות השונות, כאשר באחדות מארצות המערב, האחרונים זוכים להגנתם של איגודים מקצועיים.
בישראל פועלות סוכנויות שחקנים המגייסות ניצבים לסרטוני פרסומת, לסדרות טלוויזיה, לסרטי קולנוע ולמגוון הפקות מקור.

מקור: http://he.wikipedia.org/w/index.php?title=ניצב_(אמנות_הבמה)&oldid=14312407
קטגוריות: מקצועות הבידורמקצועות בתעשיית הקולנוע

נלקח מויקיפדיה