כינוי לטייס יפני מתאבד בעבר

כינוי לטייס יפני מתאבד בעבר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי לטייס יפני מתאבד בעבר.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קמיקזה .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "קמיקזה ":
קַמִיקַזֶה (מיפנית -神風, "רוח אלוהית") הוא כינוי שניתן במלחמת העולם השנייה להתאבדות של טייסים יפנים עם מטוסיהם עמוסי הדלק לתוך ספינות אמריקאיות על מנת לפגוע בהן. מקור השם בסערת הטייפון שהשמידה ב־1281 את הצי המונגולי שפלש ליפן.
התקפת הקמיקזה הראשונה נעשתה ב-25 באוקטובר 1944 על ידי חמישיית מטוסי זירו סאן יפנים מדגם A6M7 קמיקזה. הם נשאו פצצות 250 קילוגרם תחת כנפיהם. הם הטביעו את נושאת המטוסים "סנט לו" והזיקו לשלוש אחרות. לאחר מכן, תוכנן "מטוס" (למעשה טיל מונחה אדם) במיוחד למטרות אלו. המטוס שיוצר היה יוקוסוקה MXY-7 Ohka שמבנהו היה בחלקו מעץ. הוא צויד בראש נפץ של 1,200 ק"ג. המטוס הוטל ממפציץ G4M ("בטי"). לאחר גלישה (דאיה) של 80 ק"מ, הופעל המנוע הרקטי והמטוס צלל כ-30 שניות עד לפגיעה במטרתו. המטוסים המעטים שהגיעו למטרתם גרמו לנזקים חמורים. בעלות הברית כינו אותו "באקה" (אידיוט ביפנית). הטייסים שגויסו למשימות אלו הצטלמו, בדרך כלל, לפני טיסתם. לפעמים אולצו טייסים אלו לצאת למבצע ההתאבדות כנגד רצונם, כאשר עוד בבסיסיהם הם תודלקו רק מחצית הדרך, כדי שיהיה להם מספיק להגיע אך לא מספיק לחזור.

נלקח מויקיפדיה