כינוי לוולד הבכור

כינוי לוולד הבכור
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי לוולד הבכור.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פטר.

מידע רנדומלי על הביטוי "פטר":

פטר הראשון או פטר קָרָג'וֹרְגֶ'בִיץ' (בסרבית בכתב קירילי: Петар IКарађорђевић‏; 29 ביוני 1844, בלגרד, נסיכות סרביה – 16 באוגוסט 1921, בלגרד, ממלכת הסרבים, הקרואטים והסלובנים) היה מלכה האחרון של סרביה, אשר חזה בחורבנם הגדול של ממלכתו ועמו במהלך מלחמת העולם הראשונה ובערוב ימיו, כשהוא חולה ועל ערש דווי, חזה גם בתקומתם מחדש, עת כיהן כמלכה הראשון של ממלכת הסרבים, הקרואטים והסלובנים.

פטר קרג'ורג'ביץ' נולד ב-1844, לאלכסנדר קרג'ורג'ביץ', נסיך סרביה ולפרסידה ננאדוביץ'. הוא גדל לתוך עידן הלאומיות הסרבית המתחדשת ובתוכו למאבק על השלטון במדינה בין בית אוברנוביץ' לבין בית קרג'ורג'ביץ'. סבו קָרָג'ורג' פטרוביץ' היה גיבור המרד נגד האימפריה העות'מאנית שהוביל להכרה בסרביה כנסיכות אוטונומית ונחשב למכונן סרביה המודרנית. ב-1817 נרצח קרג'ורג' פטרוביץ' על ידי שליחיו של מילוש אוברנוביץ'.

אביו, אלכסנדר קרג'ורג'ביץ' כיהן כנסיך סרביה בין 1842 עד להדחתו ב-1858 ולעלייתו לכס הנסיכות של יריבו הגדול מילוש אוברנוביץ'. לאחר הדחתו של אלכסנדר, גלתה המשפחה לרומניה. בהמשך, התגורר פטר במונטנגרו, שווייץ ומאוחר יותר עבר לצרפת, שם סיים את האקדמיה הצבאית סאן סיר שבפריז הוסמך לקצונה, הצטרף ללגיון הזרים הצרפתי ונטל חלק במלחמת צרפת-פרוסיה. ב-1883 נישא לזורקה, נסיכת מונטנגרו ולזוג נולדו חמישה ילדים. ב-1887 נפטרה ביתו מילנה בהיותה בת שנה וב-1890 במהלך לידת בנם החמישי אנדרו, נפטרו זורקה רעייתו והרך הנולד.

פטר בויקיפדיה