כינוי לארץ ישראל

כינוי לארץ ישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי לארץ ישראל.
זוהי הגדרה בת 16 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ארץ הצבי .

קצת על ארץ ישראל:
ארץ ישראל הוא השם בעברית לחבל ארץ הנמצא בדרום-מערב יבשת אסיה, בחלק של המזרח התיכון המכונה לבנט. בארץ ישראל שוכנת (גם) מדינת ישראל.
בארץ ישראל התחולל חלק ניכר מן ההיסטוריה היהודית, ורוב היהודים (וגם לא-יהודים רבים, בפרט הציונים שבהם) רואים בה מרכז לאומי יהודי. כמו כן רבים הם מקרב היהודים המתייחסים לארץ ישראל כאל מרכז דתי, בשל זיהויה עם המקום המקראי שמהווה את "הארץ המובטחת". לארץ ישראל חשיבות רבה, מבחינה דתית והיסטורית, גם בדתות הנצרות והאסלאם, ולפיכך היא מרכז חשוב לדתות אלה ולדתות אחרות שיצאו מהן.
בארץ ישראל שכנו במהלך ההיסטוריה עמים שונים, וכיום חיים בה בעיקר יהודים וערבים.
השם המקובל בלשונות אחרות לאזור הגאוגרפי המכונה בעברית "ארץ ישראל" הוא Palestine ("פַּלֶסְטַיין", "פַּלֶסְטִין" – אנגלית, צרפתית), Palestina ("פַּלֶשתינָה" – ספרדית, איטלקית, רוסית), فلسطين ("פִלַסְטִין" או "פַלַסְטִין" – ערבית; ובעברית כונה שטח המנדט הבריטי, שהוא חלק מארץ ישראל, לפני קום מדינת ישראל בשם פַּלֶשְׂתִינָה (א"י)). שם זה מופיע לראשונה ביוונית בכתבי המלומד הרודוטוס‏[1] מהמאה ה-5 לפנה"ס, ומקורו בשם "פלשת" (ארץ פלשתים). לאחר מרד בר כוכבא ביטל השלטון הרומי את הפרובינקיה "יהודה" (Judaea) והקים במקומה את הפרובינקיה "סוריה פלשתינה" (Syria Palestinae). צעד זה הפך את השם היווני על גלגוליו השונים לפופולרי בשפות רבות. בפי נוצרים מקובל גם לכנותה בשם "הארץ המובטחת" ו"הארץ הקדושה" ואצל היהודים מקובל לכנותה בשם "ארץ הקודש". כינויים אלה קיימים כמעט בכל השפות שבהן מדברים נוצרים או יהודים בהתייחס לארץ ישראל.

נלקח מויקיפדיה