כינוי לאדם גבוה ורזה

כינוי לאדם גבוה ורזה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינוי לאדם גבוה ורזה.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לנגר .

אפשרויות: לנגר .

מידע רנדומלי על הביטוי "לנגר ":

ולטר צ'ארלס לנגר (אנגלית: Walter Charles Langer;‏ 5 בפברואר 1899 – 4 ביולי 1981), פסיכואנליטיקאי אמריקאי ממוצא גרמני. נודע בכך שחזה את התאבדותו של אדולף היטלר.

ולטר לנגר נולד בבוסטון בשנת 1899 לזוג מהגרים גרמנים שהגיעו זמן קצר לפני כן לארצות הברית.

אחיו של ד"ר לנגר, שהיה פרופסור להיסטוריה, שירת בעת מלחמת העולם השנייה כראש מחלקת המחקר של ה-OSS – "המשרד לשירותים אסטרטגיים", קודמו של ה-CIA. המשרד הוקם בשנת 1942 ובראשו הועמד הגנרל ויליאם דונובן, מי שהיה לפני כן המתאם הראשי של כל זרועות המודיעין האמריקאיות, לשם ריכוז המידע שנאסף על ידן וניתוחו. עוד משנת 1941 עמד הגנרל בקשרים עם ד"ר לנגר. בשנת 1943, בהיותו ראש ה-OSS, ביקש הגנרל מד"ר לנגר לערוך ניתוח פסיכולוגי מפורט של אדולף היטלר ולהשיב בעיקר על שתי שאלות:

ד"ר לנגר, בעזרת שלושה מומחים, שני פסיכיאטרים ופרופסור למחקר סוציאלי, בדק את כל המידע בדבר הביוגרפיה של היטלר, חומר מודיעני אודותיו וערך ראיונות למספר עדים, שהכירו את היטלר אישית בגרמניה, אשר הגיעו לארצות הברית. ביניהם היו הרמן ראושנינג, מי שהיה הנשיא הנאצי של הסנט של העיר החופשית דנציג, אשר הפך למתנגד לנאצים ובשנת 1934 ברח לארצות הברית ופרסם את הספר "שיחותי עם היטלר", וכן ארנסט האנפשטנגל, איש החברה הגבוהה, אשר ערך להיטלר, היחפן לשעבר, בראשית דרכו הפוליטית, את ההכרות הראשונה עם חוג אנשי ההון והתעשיינים, והגיע לארצות הברית בשנת 1942.

לנגר בויקיפדיה