כינויו של הנמל הגדול בהונולולו, הוואי, הופצץ בידי היפנים והיה הגורם לכניסתה של ארצות הברית למלחמת העולם השנייה

כינויו של הנמל הגדול בהונולולו, הוואי, הופצץ בידי היפנים והיה הגורם לכניסתה של ארצות הברית למלחמת העולם השנייה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כינויו של הנמל הגדול בהונולולו, הוואי, הופצץ בידי היפנים והיה הגורם לכניסתה של ארצות הברית למלחמת העולם השנייה.
זוהי הגדרה בת 110 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: נמל הפנינים .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "נמל הפנינים ":
המתקפה על פרל הארבור הייתה מתקפת פתע יפנית על הבסיס האמריקאי בפרל הארבור שבהוואי, בבוקר יום ראשון, 7 בדצמבר 1941[1], במהלך מלחמת העולם השנייה. בתקופה זו נמצא בפרל הארבור בסיסו המרכזי של חיל הים של ארצות הברית באוקיינוס השקט. את המתקפה ביצעו מטוסים של הצי הקיסרי היפני שהמריאו מנושאות מטוסים. בשעה 7:55 בבוקר נתן מיטסו פושידה, הטייס היפני המוביל, את האות למתקפה כשקרא בקשר "טורה, טורה, טורה". ההתקפה על פרל הארבור נצרבה בתודעה האמריקאית כאירוע של "קלון" לאומי, שייזכר לדיראון עולם, והיא נחשבת לכישלון המודיעיני הגדול ביותר בתולדות ארצות הברית, עד מתקפת הטרור על מגדלי התאומים בניו יורק. המתקפה על פרל הארבור גרמה לכניסתה של ארצות הברית למלחמת העולם השנייה ובדיעבד לתבוסתה של יפן.
בתקיפת פתע זו איבדה ארצות הברית תריסר ספינות מלחמה, 188 מטוסים ו-2,402 חיילים ואזרחים, אולם נושאות המטוסים וצי הצוללות לא נפגעו מכיוון שלא עגנו בבסיס באותה עת.

נלקח מויקיפדיה