כוכבת "חלף עם הרוח"

כוכבת "חלף עם הרוח"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כוכבת "חלף עם הרוח".
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לי, ויוויאן לי.

מידע רנדומלי על הביטוי "לי":

אנבל לי (באנגלית: Annabel Lee) הוא השיר האחרון שנכתב על ידי המשורר האמריקני אדגר אלן פו. השיר נכתב בשנת 1849 ופורסם לאחר מותו של פו באותה השנה.

השיר מתאר בלשון סיפורית ואגדתית את אהבתו של המשורר לאנבל לי. מקום ההתרחשות של העלילה אינו ברור, והוא מתרחש ב"ממלכה ליד הים" ("kingdom by the sea") ששמה אינה מצוין בשיר המקורי (ראו תרגום השיר). המשורר ואנבל לי התאהבו זה בזו על אף גילם הצעיר, ואהבתם הייתה כה גדולה עד שהשרפים החליטו בקנאתם להענישם, והמשורר מאמין שדלקת הריאות ממנה נפטרה אנבל לי נגרמה על ידי רוח שנשלחה על ידי השרפים. לאחר מותה של אנבל לי היא נלקחה מהמשורר על ידי בני משפחתה ונקברה ליד הים, אולם המשורר מאמין שאהבתם נמשכת גם מעבר למוות, ורואה את עיניה של אנבל לי בכל לילה בכוכבים, בעודו שוכב לצידה בקבר שליד הים.

הדובר מתאר את אהבתם שלו ושל אנבל-לי כאהבה נשגבת שאין כמותה בעולם. אהבתם עוררה קנאה וזעם בקרב המלאכים שראו את הזוג כאחוז "היבריס", חטא הגאווה, מאחר שהם חושבים שהם שווים באהבתם למלאכים, ואף מעבר להם. על פי המיתולוגיה היוונית על הלוקים בהיבריס להיענש מאחר שלא ייתכן שבני האדם יחושו מעל האלים, ולכן הענישו המלאכים את הזוג בכך שגרמו לאנבל-לי לחלות ולמות.

לי בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ויוויאן לי":

Internet Movie Database (בעברית: בסיס נתוני סרטים אינטרנטי) הוא אתר אינטרנט המכיל בסיס נתונים מקוון של מידע על סרטים, שחקני קולנוע, תוכניות טלוויזיה, צוות הפקה ומשחקי וידאו. האתר נמצא בבעלות חברת אמזון.קום.

אתר IMDb מכיל מידע על סרטים, החל מפרטים בסיסיים כמו שמות השחקנים, הבמאי, תקציר עלילה וביקורות, ועד פרטי טריוויה, שגיאות המשכיות בסרט, פסקול וקשרים לסרטים אחרים. באתר דפים על שחקנים, במאים ותסריטאים המפרטים את הסרטים והתוכניות בהם עבדו, ולעתים מכיל ביוגרפיה שלהם.

בנוסף לנתונים על סרטים ומשחקי וידאו יש באתר חדשות על סרטים ותוכניות טלוויזיה, וכן סקירה מיוחדת על אירועים כגון חלוקת פרסי האוסקר. באתר הייתה גם מערכת פורומים פעילה, הן לכל סרט ולכל אדם, והן פורומים לדיונים כלליים בנושאים שונים. הפורומים נסגרו בפברואר 2017.

IMDb הוא אתר חופשי, אך יש להירשם לו בחינם על מנת לקבל גישה לכל הנתונים באתר. משתמשים רשומים באתר יכולים לשלוח בדואר אלקטרוני עדכונים ושינויים, לקרוא ולכתוב הודעות בפורומים, וכמו כן לדרג את הסרטים לפי טעמם.

בסיס הנתונים נוצר משתי רשימות אשר החלו כפרויקטים עצמאיים בשנת 1989 על ידי משתתפים בקבוצת הדיון rec.arts.movies. הרשימה הראשונה הייתה של שחקניות עם עיניים יפות, אשר נקראה בפי רוב "הרשימה". השנייה, אשר נקראה "רשימת דירוגי סרטים", כללה דירוג של סרטים שונים מ-1 עד 10. בכל אחת מהן, מתחזק אחד רשם פריטים שנשלחו אליו על ידי אנשי קבוצת הדיון, והעלה גרסה מעודכנת של הרשימה מדי פעם.

ויוויאן לי בויקיפדיה