כדורסלן בהפועל ירושלים ובנבחרת ישראל

כדורסלן בהפועל ירושלים ובנבחרת ישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כדורסלן בהפועל ירושלים ובנבחרת ישראל .
זוהי הגדרה בת 37 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: הלפרין , יותם הלפרין.

מידע רנדומלי על הביטוי "הלפרין ":

הרב אהרן דב הלפרין (נולד בכ"ז בכסלו תשי"ד, 4 בדצמבר 1953) הוא המייסד והעורך הראשי של שבועון כפר חב"ד.

נולד בירושלים לרב שמשון לייב ומרים הלפרין, בתו של הרב יצחק דוד שאג-צוובנר. בבחרותו למד בישיבת קול תורה, במהלך לימודו, התוודע לחסידות חב"ד והחל ללמוד תניא ומאמרי חסידות. באמצע שנת תש"ל (1970) עבר ללמוד בישיבת תומכי תמימים המרכזית שבכפר חב"ד. באמצע שנת תשל"ג (1973) נסע ללמוד בישיבת תומכי תמימים שבמרכז חב"ד העולמי בניו יורק.

בסיום לימודיו, נשא את חיה ברכה, בתו של ר' זושא ריבקין, והתגורר בכפר חב"ד.

לאחר נישואיו שימש כמורה בתלמוד תורה המקומי. בקיץ תש"מ (1940) ייסד את שבועון כפר חב"ד (ועזב את תפקידו בתלמוד תורה) ומשמש כעורכו הראשי עד היום.

בין השנים תשמ"א – תשס"ז, נסע לביקורים בבתי חב"ד בעולם וכתב עליהם כתבה בעיתון בשם "חב"ד בעולם".

הלפרין נודע בעיקר בשל כתיבתו פובליציסטית במאבק תיקון חוק "מיהו יהודי" ובמאבק נגד מסירת שטחים מארץ ישראל לטרוריסטים. כמו כן, השתמש בעיתון כבמה לתגובות כלפי פרסומים נגד חסידות חב"ד והרבי מנחם מנדל שניאורסון, שהופיעו בעיקר בעיתונים החרדיים בישראל, המודיע ויתד נאמן, ובביטאוני חסידות סאטמר.

הלפרין בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "יותם הלפרין":

ערן סלע (נולד ב-11 באפריל 1968) הוא פרשן כדורסל ישראלי. שימש ראש דסק הכדורסל של העיתון מעריב, ראש דסק הכדורסל של אתר הספורט ONE, חבר בפאנל של התוכנית "רק ספורט" ברדיו ללא הפסקה, בעל טור שבועי בעיתון "מקור ראשון" והיה גם כותב קבוע במגזין "בלייזר". בעשור השני של שנות האלפיים, משמש סלע פרשן ליגת התיכונים בישראל וליגת המכללות האמריקנית בערוץ הטלוויזיה "ONE".

סלע נולד וגדל בפתח תקווה. החל את דרכו ככדורסלן צעיר במועדון מכבי פתח תקווה שם שיתף פעולה עם שרון דרוקר. לאחר שנפצע בברך בגיל 17 נאלץ לפרוש ממשחק פעיל.

את שירותו בצה"ל עשה בתחנת הרדיו גלי צה"ל, שם הגיש פינות ספורט, שימש סטטיסטיקאי וערך את התוכנית "צעד וחצי". לאחר שירותו הצבאי הצטרף סלע לעיתון "עולם הספורט". לאחר כחצי שנה נסגר העיתון וסלע עבר לכתוב בעיתון "מעריב", בו היה בעל טור קבוע בשם "סיפרה בסלע". הטור שילב סטטיסטיקה והומור בקשר לכדורסל בארץ ובעולם. במעריב עבד כ-15 שנים (1990-2005) ובמהלכן סיקר את הפועל ומכבי תל אביב, וכן את תחום הכדורסל האירופי. הוא החליף את עפר שלח כפרשן הכדורסל של העיתון לאחר עזיבתו. כמו כן, בתחילת שנות ה-90 כתב סלע במשך שנתיים למקומונים "מלאבס" ו"צומת השרון", ואף עבד שנה בערוץ הספורט כפרשן אירופי.

יותם הלפרין בויקיפדיה