כדורגלן עבר בנבחרת ישראל

כדורגלן עבר בנבחרת ישראל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: כדורגלן עבר בנבחרת ישראל .
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שמעון גרשון.

מידע רנדומלי על הביטוי "שמעון גרשון":

עיינו גם בפורטל

פורטל הכדורגל הישראלי הוא שער לכל הערכים בנושא כדורגל בישראל בוויקיפדיה העברית. הפורטל מציג מידע על מבנה הענף וטורנירי הכדורגל במדינה, על נבחרת ישראל לדורותיה, מרכז ציטוטים, תמונות, ערכים ועובדות נבחרות, מציג אישים מרכזיים בענף לתולדותיו וכולל מידע נוסף בנושאים כמו אצטדיונים וענף כדורגל הנשים.

ליגת העל בכדורגל היא הליגה הבכירה ביותר בישראל.

הליגה נוסדה בשנת 1931, אך נקראה "ליגת העל" רק מעונת 1999/2000, עד אז נקראה "הליגה הלאומית" (משנת 1953) ולפני כן "ליגה א'". מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה המשתתפת בליגה מאז היווסדה.

נכון לשנת 2017, ליגת העל הישראלית מדורגת במקום ה-22 בדירוג אופ"א בשקלול של חמש העונות האחרונות.

להלן הקבוצות המתמודדות בעונת המשחקים עונת 2017/2018 בליגת העל:

בשנת 1928 הוקמה ההתאחדות לכדורגל בישראל, ולאחר שלוש שנים של ניסיונות להקים ליגת כדורגל בארץ ישראל לצד משחקי הגביע, הצליחה להוציא את הליגה לפועל בשנת 1931. ב-7 בנובמבר נערך משחק הפתיחה של הליגה, דרבי בין מכבי חשמונאי ירושלים והפועל ירושלים, בו ניצחה חשמונאי 0-8. הליגה כללה 9 קבוצות בעונתה הראשונה, והאלופה הראשונה הייתה המשטרה הבריטית, שזכתה בתואר בשנת 1932, ועמה שיחקו עוד 8 קבוצות עבריות: מכבי חשמונאי ירושלים, הפועל ירושלים, הפועל תל אביב, מכבי תל אביב, הפועל חיפה, מכבי חיפה, מכבי פתח תקווה, ומכבי נס ציונה.

שמעון גרשון בויקיפדיה