יש מספיק מתים מהרעלת דלק (4)

כותרת:

פתרון תשחצים: יש מספיק מתים מהרעלת דלק (4)

פתיח:

בפתרון תשבצים, ההגדרות יכולות לפעמים להיות ערמומיות או מבלבלות, ודורשות חשיבה מחוץ לקופסה. אחת ההגדרות כאלה היא: "יש מספיק מתים מהרעלת דלק (4)". עם מילה אחת בלבד המסתתרת מאחורי ההגדרה המוזרה הזו, הפתרון דורש ידע מיוחד או ניחוש מבריק.

בשלב הראשון של פתרון ההגדרה, יש לזהות את מילת המפתח בהגדרה: "מתים". משמעות הדבר היא שהתשובה תהיה קשורה למוות. לאחר מכן, יש לנתח את המילים האחרות בהגדרה: "מספיק", "הרעלת דלק". אלה יכולים לתת לנו רמזים לגבי הפעולה או האירוע שגרם למוות.

בהתחשב במילת המפתח "מתים", אנו יכולים להסיק שההגדרה עוסקת במוות שנגרם על ידי הרעלת דלק. עם זאת, מילת המפתח "מספיק" מוסיפה מורכבות להגדרה. זה מרמז על כך שהמוות לא נגרם מדלק יחיד, אלא מדלקים מרובים.

לאחר בחינת כל המידע המצוי בהגדרה, אנו יכולים להתחיל לנחש את הפתרון. מילה אחת העונה על כל הקריטריונים ומתאימה למספר האותיות היא "

פיח

". פיח הוא תוצר לוואי של שריפת דלק, והוא יכול להיות קטלני אם הוא נשאף בכמויות גדולות. לכן, ניתן לפרש את ההגדרה כ"יש מספיק פיח מתים מהרעלת דלק".

אפשרויות: דיזל.

ביטויים דומים: יש מספיק מתים מהרעלת דלק (4) תשבץ, מה זה יש מספיק מתים מהרעלת דלק (4) בתשחץ, מה הפירוש של יש מספיק מתים מהרעלת דלק (4) בתשחץ.