ישוב ערבי בצפון הארץ תשבץ| ישוב ערבי בצפון הארץ תשחץ

ישוב ערבי בצפון הארץ תשבץ| ישוב ערבי בצפון הארץ תשחץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ישוב ערבי בצפון הארץ תשבץ| ישוב ערבי בצפון הארץ תשחץ.
זוהי הגדרה בת 53 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: דיר חנא .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "דיר חנא ":
דֵיר חַנָּא (בערבית: دير حنا) היא מועצה מקומית במחוז הצפון, והיא הוכרזה על כך בשנת 1975.
לפי ד"ר רבקה שפק ליסק[1], "באתר הקדום של דיר חנא היה בתקופת המשנה והתלמוד יישוב יהודי בשם כפר יוחנן או כפר יוחנא. במקום השתמרו שרידים ארכיאולוגיים, בהם מערות קבורה ובורות מים מתקופת המשנה והתלמוד. . בכפר חיו התנאים רבי תנחום בר חיה, רבי יעקב דכפר חנן ורבי יוסף דכפר חנן. גם האמורא רבי שמואל בר נחמן חי בכפר. בכפר היה קיים בית כנסת, ותיירים שביקרו במקום בימי הביניים דווחו על קיומו."[2]. בכפר זה התיישבה גם משפחת יכין מכ"ד משמרות הכהונה, לאחר המרד הגדול ברומאים.
בתחומי היישוב, בחלקו הקדום, ישנם שרידי מבצר ברמת השתמרות בינונית, אשר נבנה במאה השמונה עשרה על ידי שליט הגליל אז, הבדואי דאהר אל עומר.
לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) נכון לדצמבר 2011, מתגוררים בדיר חנא 9,248 תושבים. האוכלוסייה גדלה בקצב גידול שנתי של ‎2.2%‏. לפי נתוני הלמ"ס נכון לדצמבר 2011, המועצה המקומית מדורגת 3 מתוך 10, בדירוג החברתי-כלכלי. אחוז הזכאים לתעודת בגרות מבין תלמידי כיתות י"ב בשנת ה'תשע"א (2010-2011) היה 47.4%. השכר החודשי הממוצע של שכיר במשך שנת 2010 היה 4,652 ש"ח (ממוצע ארצי: 7,522 ש"ח).‏[3]
נכון לסוף שנת 2006 אוכלוסיית הכפר מונה 8,600 תושבים רובם ככולם ערבים.
מתוכם:

מוסלמים 88.5%
נוצרים 10.5%

נלקח מויקיפדיה