יצור מעולם אחר

יצור מעולם אחר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יצור מעולם אחר.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: חיזר.

מידע רנדומלי על הביטוי "חיזר":

קנטו (באיטלקית: Canneto, או לעתים גם Canneto di Caronia) הוא כפר קטן בן פחות מ-200 תושבים (2013), בצפון סיציליה, ליד העיירה קרוניה (Caronia), מחוז מסינה, שהתפרסם בשל סדרה של כ-400 בעירות ספונטניות ותופעות חשמליות נוספות מתועדות ומוכחות, שהתרחשו בו ללא כל הסבר מדעי תקף, בתוך מספר שבועות בינואר – פברואר 2004. הכפר אף פונה בשל תופעות אלה מחלק מתושביו, למשך כמה חודשים. התופעות נשנו מפעם לפעם גם בשנים שלאחר מכן, אף כי לעתים נדירות יותר.

ב-20 בינואר 2004 אירעה הבעירה הספונטנית הראשונה בכפר קנטו שבצפון סיציליה – מכשיר טלוויזיה עלה בלהבות. בימים שלאחר מכן החלו להשרף בזה אחר זה מכשירים חשמליים שונים ברחבי הכפר, מכונות כביסה, מקררים, טלפונים ניידים, פנסי רחוב, מכשירי רדיו, ועוד. לאחר מכן, החלו לעלות באש גם מזרנים שהיו בהם קפיצי מתכת, כיסאות, מעטה הבידוד של צנרת החשמל, צנרת המים, מכוניות, ושורה ארוכה של חפצים נוספים, בדרך כלל, אף כי לא תמיד, כאלה שחלק לפחות ממרכיביהם, מתכתי.

בנוסף לבעירות אירעו בכפר תופעות נוספות, כמו "השתוללות" פתאומית של מצפנים, התרוקנות פתאומית של מצברים וסוללות, הפעלה פתאומית ספונטנית של מערכת הנעילה המרכזית של כלי רכב, צלצולי טלפון נייד ללא שיחה, ועוד. חלק מהתופעות אירעו לנגד עיני הכבאים, השוטרים ושאר הגורמים הרשמיים, כמו גם עיתונאים ומדענים שהגיעו לכפר לצורך בדיקת וסיקור האירועים. חלקם צולמו ממש בעת התרחשותם.

חיזר בויקיפדיה