יישוב ערבי ליד כרמיאל

יישוב ערבי ליד כרמיאל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יישוב ערבי ליד כרמיאל .
זוהי הגדרה בת 22 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מג'ד אל כרום.

מידע רנדומלי על הביטוי "מג'ד אל כרום":

אשכול ישובי בית הכרם (בערבית: عنقود الشاغور, תעתיק מדויק: ענקוד אל־שאע׳ור) הוא תאגיד עירוני המהווה פלטפורמה ליצירת שיתופי פעולה אזוריים בין רשויות שכנות בבקעת בית כרם (בקעת שגור, בערבית אל־שאע׳ור) וסביבתה, בלב הגליל, ובו חברות שבע רשויות: ראמה, נחף, כרמיאל, בענה, דיר אל-אסד, מג'ד אל-כרום, ומשגב. אשכול ישובי בית הכרם הוקם מתוך הבנה כי פיתוח ברמה המקומית מוגבל בתחומים רבים וכי שורה ארוכה של יוזמות יכולה לשאת פרי משמעותי כאשר הן מטופלות דרך תכנון ויישום אזורי.

האשכול מונה כ 120 אלף תושבים ומתפרש על פני שטח של 230,480 דונם.

אשכול ישובי בית הכרם מתאפיין בהטרוגניות רבה.

האשכול מאגד תחתיו מספר קטן של יישובים אך בו מגוון של סוגי התיישבות: ישוב עירוני – כ-40% מתושבי האשכול מתגוררים ברשות עירונית, מועצה אזורית ובה יישובים כפריים ויישובים קהילתיים (לרבות קיבוצים) ומועצות מקומיות קטנות בעלות אופי כפרי.

האשכול מתאפיין בפערים חברתיים-כלכליים ניכרים בין תושבי היישובים החברים בו. היישוב החזק ביותר מבחינה חברתית-כלכלית על פי הלמ"ס הוא משגב והוא מדורג באשכול 7 בעוד שמג'ד אל-כרום ונחף מדורגים באשכול חברתי-כלכלי 2.

מג'ד אל כרום בויקיפדיה