יישוב ליד קרית טבעון

יישוב ליד קרית טבעון
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יישוב ליד קרית טבעון.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רמת ישי.

מידע רנדומלי על הביטוי "רמת ישי":

גלעד (גילי) חַסקין (נולד ב-16 באוגוסט 1957) הוא מורה דרך ישראלי העוסק גם בכתיבת מדריכי טיולים ובכתיבה עיתונאית.

גלעד חסקין נולד בכפר ביל"ו. אביו, יגאל חסקין, הוא מדריך טיולים ותיק ומקים חוג המטיילים הראשון בישראל שיועד לציבור הרחב. אמו, יפה, הייתה אחות. סבו, יצחק אלחנן חסקין, היה גזבר הסתדרות העובדים הכללית וממיסדי כפר ביל"ו, אבי סבו הוא משה חסקין מחבר "כלכלת שביעית" ודודתו היא חנה הירש.

לאחר סיום לימודי בית הספר התיכון בגבעת ברנר, שירת חסקין כלוחם וסמל בחטיבת גולני. לאחר שחרורו מהשרות הצבאי החל לטייל, בתחילה בסיני ולאחר מכן יצא לטיול בן שלוש שנים בסקנדינביה ובאמריקה הצפונית והדרומית. כן יצא לטיול בן שנה בהודו בשנת 1990, וטייל באזורים רבים אחרים בעולם.

חסקין משמש כמדריך טיולים בכיר, והוא מחזיק ברישיון מורה דרך מוסמך משנת 1985. הוא עבד עבור "החברה הגאוגרפית" וחברת "מסעות". הוא עוסק בהוראת התיירות במכללות, בקורסים למלווי קבוצות, בקמפוסים של הקתדרה העממית ובמקומות נוספים. בשל הידע שלו והצלחתו בהדרכת טיולים כונה חסקין על ידי העיתון "מעריב" "הגורו של המטיילים". כן נשא במשרות ניהוליות ב"חברה הגאוגרפית".

רמת ישי בויקיפדיה