יחידה בחיל האוויר

יחידה בחיל האוויר
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יחידה בחיל האוויר.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גף, כנף להק, אופק שלדג.

מידע רנדומלי על הביטוי "גף":

בבעלי חוליות, גפיים הן איברים עם עצמות, מפרקים ושרירים המסייעים לבעל החיים להניע את עצמו ביחס לסביבתו, לאחוז בחפצים, להניע חפצים או לעבד חפצים, שאינן חלק מעמוד השדרה או הראש. הגפיים מוקפות בעור ועל פי רוב מכילות גם ציפורניים.

בפרוקי רגליים, גפיים הם זוג איברים בעלי שרירים ומפרקים, המחוברים לפרק של פרוק הרגליים ומכילים שרירים ומפרקים. לדוגמה: רגליים, גפי פה ומחושים.

תת מערכת בעלי החוליות מתחלקת לשניים: דגים ובעלי גפים. מבין בעלי הגפים שרדה רק קבוצת בעלי ארבע רגליים המכילה את מחלקת דו-החיים ושלוש מחלקות בעלי שפיר עוברי – הזוחלים העופות והיונקים. קבוצה זו מכילה גם את מחלקת הדינוזאורים שנכחדה. לכל בעלי החיים בקבוצת בעלי ארבע רגליים יש ארבע גפיים או שרידים שלהן (במקרה של הנחש או הקיווי).

הגפיים מתחלקים לזוגות – גפיים גולגולתיות (craniali, בצד הגולגולת; קדמיות או עליונות) וגפיים זנביות (caudali, בצד הזנב; אחוריות או תחתונות). הגפיים הגולגולתיות מחוברות אל השכמות ואל עצם הבריח ואילו הזנביות מחוברות אל אגן הירכיים. גפיים המשמשות בעיקר להליכה או לריצה נקראות רגלים. ישנם חולייתנים שכל ארבע הגפיים שלהם משמשות להליכה או לריצה בלבד, או שכל הארבע משמשות בעיקר למטרה זו. אצל חולייתנים אחרים עשוי להיות הבדל מהותי בין תפקיד הגפיים הגולגלתיות לבין תפקיד הגפיים הזנביות. לדוגמה, אצל עופות, הגפיים הגולגלתיות הן כנפיים שמשמשות לתעופה, או לשחיה או שהן מנוונות כליל. לעומת זאת הגפיים התחתונות משמשות להליכה ועשוייות לשמש גם לריצה, אחיזה בענפים, אחיזה בטרף או תמרון חפצים.

גף בויקיפדיה