יוצא מן הלב

יוצא מן הלב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יוצא מן הלב.
זוהי הגדרה בת 11 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אמיתי, כן .

מידע רנדומלי על הביטוי "אמיתי":

אלי אמיתי (נולד בשנת 1957) הוא תת-אלוף במילואים בצה"ל. בצבא כיהן בין היתר כמפקד היק"ל, כמפקד חטיבת הנח"ל, כמפקד אוגדת שריון וכראש חטיבת המבצעים במטכ"ל. בשנים 2002 – 2011 כיהן כמנכ"ל רשות הטבע והגנים.

אמיתי נולד וגדל בירושלים בשם "אליהו אמסלם", כבן למשפחה מסורתית יוצאת מרוקו. בשנת 1976 עם גיוסו לצה"ל התנדב לחטיבת הצנחנים ושובץ בגדוד 890. בצנחנים עבר אמיתי מסלול הכשרה כלוחם ובהמשך עבר קורס מ"כים חי"ר וקורס קציני חי"ר. לאחר קורס קצינים שירת במגוון תפקידי פיקוד בחטיבת הצנחנים ובהם כמפקד מחלקה, כקצין מבצעים גדודי וכמפקד פלוגה. אמיתי היה גם סגן מפקד גדוד 890, ולחם במלחמת לבנון הראשונה למן הנחיתה מן הים בשפך אל-אוואלי ועד מבואות ביירות. לאחר מכן בעת ששימש כסגנו של המג"ד משה יעלון הוא נפצע בהיתקלות בלבנון. לבקשת נחמיה תמרי שמונה למח"ט הנח"ל הצטרף לחטיבה בתפקיד מפקד גדוד 932 בשנים 1984 – 1985 ולאחר מכן מונה למפקד גדוד 101, עליו פיקד בשנים 1985 – 1986. כאלוף משנה פיקד על חטיבת החרמון, על חטיבה מרחבית מזרחית ביק"ל ועל חטיבה 55, חטיבת מילואים של הצנחנים. בשנת 1994 מונה למפקד חטיבת הנח"ל תפקיד בו כיהן עד תחילת 1996.

אמיתי בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "כן ":

אדני המשכן הם אדנים ששימשו להעמדת העמודים והקרשים במשכן. במשכן היו בסך הכל 165 אדנים, 100 אדני כסף ו-65 אדני נחושת בגדלים שונים. כל אדן הונח על הקרקע ולתוכו הוכנס קרש או עמוד. משקלם הרב של האדנים (כ-50 ק"ג כל אחד) מנע מהעמודים ליפול. את כל האדנים נשאו בני מררי.

במשכן היו בסך הכל 48 קרשים. לכל קרש היו שתי ידות, שהוכנסו לתוך האדנים, כל יד לתוך אדן אחד, כך שהיו שני אדנים לכל קרש – סך הכל 96 אדנים. האדנים היו עשויים מכסף ומשקלם היה כיכר כסף (כ-50 ק"ג). גודל כל אדן היה אמה על 3/4 אמה, בגובה אמה. הם היו חלולים ועובי דופן האדן היה רבע אמה, כך שהחלל שנוצר היה בגודל של חצי אמה על רבע אמה. ולדעת הרמב"ן, לא היה שיעור לעובי דפנות האדנים, אך היה צריך שכל הדפנות יהיו באותו העובי. אך לדעת הרא"ם, הדפנות הפנימיות של האדנים היו בעובי שני טפחים ואצבע (0.375 אמה), אך החיצוניות היו בעובי מינימלי, כדי שלא נצטרך לחרוץ יותר מדי בצידי הקרש.

האדנים עמדו בצפיפות זה לצד זה, והיו אחד מאמצעי ייצוב הקרשים, חוץ מהבריחים והטבעות. היריעות לא כיסו את האדנים ולכן הם נראו גם במבט מבחוץ.

כן בויקיפדיה