יונק טורף ממשפחת החתוליים

יונק טורף ממשפחת החתוליים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יונק טורף ממשפחת החתוליים .
זוהי הגדרה בת 26 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שונר.

מידע רנדומלי על הביטוי "שונר":

שונר צפוני (שם מדעי: Lynx lynx) הוא מין שונר בינוני במשפחת החתוליים. לשונר הצפוני מאפיינים פיזיים ומראה דומה לזה של השונר הקנדי, והיו חוקרים שסברו שהם למעשה אותו המין.

השונר הצפוני נפוץ בעיקר ביערות וערבות סיביר הצפוניות, וזהו מקור שמו. לשונר הצפוני פרווה בגווני צהוב-חום בהיר ועליה כתמים שחורים; לעתים רבים ולעתים מעטים. זנבו קצר ועגול, רגליו שריריות מאוד ועליהן פרווה חמה ועבותה. אוזניהן משולשות וקצהן החיצוני שחור. לשונר הצפוני מעין זקן לבן המשתלשל משני צדי סנטרו.

השונר הצפוני ניזון מארנבות, מכרסמים קטנים ולפעמים גם יעלים קווקזים מערבים או שועלים אותם הוא טורף. לעתים רחוקות צד השונר הצפוני גם בעלי חיים הגדולים ממנו; איילים למשל. בעת הציד מנצל השונר הצפוני את כפות רגליו הרכות שאינן משמיעות קול בעת הליכתו ואת ראייתו הטובה כדי לתפוס את הטרף בצורה טובה.

השונר הצפוני נמצא בסכנת הכחדה בחלק גדול מהאזורים שבעבר היו מקומות המחיה שלו, וזאת בשל ציד רב שנעשה בו לשם פרוותו היפה, המשמשת לתעשיית הביגוד. בעבר, היה נפוץ השונר הצפוני כמעט בכל רחבי יבשת אירופה, אולם עד אמצע המאה העשרים הוא נעלם מרוב ארצות מרכז ומערב אירופה, כמו גם מבריטניה. בתקופה האחרונה מתקיימים ניסיונות להשיב את אוכלוסיית השונרים לאזורים אלו.

שונר בויקיפדיה