יונק הדומה בצורתו לחזיר , יונק הדומה בצורתו לחזיר תשחץ

יונק הדומה בצורתו לחזיר , יונק הדומה בצורתו לחזיר תשחץ
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: יונק הדומה בצורתו לחזיר , יונק הדומה בצורתו לחזיר תשחץ.
זוהי הגדרה בת 54 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טפיר .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "טפיר ":
טפיר (שם מדעי: Tapirus) הוא סוג של יונק דמוי חזיר, יחיד במשפחת הטפיריים המונה חמישה מינים ארבעה מינים חיים בעיקר באמריקה הדרומית, טווח מחייתם מדרום מקסיקו דרך מרכז אמריקה לוונצואלה, וכן דרום מפרגוואי וברזיל. המין החמישי – הטפיר המלאיי חי בבורמה, תאילנד, מערב מלזיה והאי סומטרה באינדונזיה. לטפיר כמה שמות במלאית. הטפירים חיים ביערות גשם ויערות ירוקי עד, לרוב בקרבת מקור מים או ביצה, אולם נראו פריטים שחיו ביערות הרריים ויערות יבשים.
הטפירים קרובים בגודלם לסוסיים. גופם מעוגל ומתחדד עד לקדמת הגוף, דבר המאפשר תנועה מהירה ביערות הסבוכים, הם גם בעלי זנב קטן. לטפירים שערות סבוכות על כל גופם, שני מינים אף בעלי רעמה נוכחת. למינים הדרום אמריקאים עור בגוון חום כהה ואפור, למין האסייתי עור שחור במרבית גופו ומעט גוון לבן קרמי באמצע גופו.
פיהם של הטפירים מאפיין אותם ומייחד אותם. הוא כעין דבלול עורי הכונס את אפם ואת שפתיהם העליונות. עייני הטפיר קטנות ובצידי ראשו. אוזניו אובאליות זקורות וכמעט חסרות תזוזה.
הטפירים מולידים צאצא אחד לאחר תקופת עיבור של 14-13 חודשים. הולדות מאופיינות בפסים לבנים על גבן הנעלמים לאחר 6 חודשים, הן נגמלים מיניקה לאחר 12-10 חודשים ומגיעים לבגרות מינית אחר 4-2 שנים. הטפירים חיים 30 שנה.
הטפירים הם אוכלי עשב שקטים ובישניים, היוצאים לחפש מזון בלילות. הם ניזונים מעלים, עשבים, שורשים ומענפי פרות הצמודים לקרקע. הטפירים שחיינים מצוינים, הנהנים מהתפלשות בבוץ ומהתזות מים. הם יצורים בודדים החיים ביחידות חוץ מנקבות עם צאצאים צעירים.
הטפירים נחשבת משפחה עתיקה, נמצא מאובן השיך למשפחה עוד מתחילת תקופת האוליגוקן, המין הפטודון מתקופת האאוקן דמה לטפיר המודרני אולם היה חסר את הדבלול העורי. בעבר היה הטפיר נפוץ בכל אמריקה הצפונית, אירופה ואסיה עד לסוף תקופת הפליסטוקן
באזורים רבים ניצודו הטפירים לשם מזון וספורט, אולם מספר שבטים הודים רואים בטפיר חיה קדושה. באמריקה המרכזית הם ידועים ביכולתם להרוס יבולי תירס אולם לא נחשבים כמזיקים. כיום חלה ירידה דרסטית במספרם של הטפירים בשל דילול העצים בידי האדם למטרות חקלאות ותעשייה, כל המינים נמצאים בסכנת הכחדה.

מיני הטפיר:

שם
שם מדעי
תמונה
מצב שימור
תפוצה

טפיר בירדי
Tapirus bairdii

שימור EN

טפיר הרים
Tapirus pinchaque

שימור EN

טפיר ברזילאי
Tapirus terrestris

שימור VU

טפיר אסייתי
Tapirus indicus

שימור EN

טפיר קבומני
Tapirus kabomani

בנוסף קיים מין: טפיר שפלה שחור גמדי (Tapirus pygmaeus) שקיומו מוטל בספק.
החל משנת 2013, הטפיר האסייאתי זוכה לפופולריות גדלה והולכת הודות לבחירתו כסמל של בית הספר הישראלי לקופירייטינג – copywise.

נלקח מויקיפדיה