חורג ממוסכמות החברה והשגרה

חורג ממוסכמות החברה והשגרה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חורג ממוסכמות החברה והשגרה .
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בוהמי.

מידע רנדומלי על הביטוי "בוהמי":

בוהמיה (בצ'כית: Čechy; בגרמנית: Böhmen; בלטינית: Bohemia; ביידיש: בעהמין) הוא חבל הארץ המרכזי והמערבי של הרפובליקה הצ'כית היום. האזור תופס שני שלישים משטחה הכולל של הרפובליקה הצ'כית. שטחו 52,065 קילומטר רבוע ומספר תושביו ב־2005 היה 6.25 מיליון איש – כ־60 אחוז מכלל תושבי המדינה.

בוהמיה נחלקת כיום ל־10 מחוזות. בירת צ'כיה, פראג, שוכנת במרכז האזור, ומהווה את אחד המחוזות. לאורך הגבול בין בוהמיה וגרמניה שוכן חבל הסודטים, בו מתגורר מיעוט גרמני. בעברה של צ'כיה הייתה לבוהמיה חשיבות רבה, עד למלחמת העולם השנייה, ובה התקיימה במשך שנים זהותו של הלאום הצ'כי.

מבלי להמעיט בחשיבותו של השליש השלישי של צ'כיה, מוראביה, מהווה בוהמיה את המרכז הפוליטי והכלכלי של הרפובליקה הצ'כית.

במאה השנייה לפני הספירה, במסגרת השתלטות האימפריה הרומאית על צפון איטליה, העם הבואי (Boii), השייך לאומה הקלטית, ברח מפני הרומאים וחצה את האלפים למרכז אירופה והתיישב באזור בוואריה כיום, הונגריה, אוסטריה ובוהמיה.

לאחר כ-300 שנים (במאה הראשונה לספירה), כונה האזור בו העם הבואי השתכן, בויוהאמיום (Boiohaemum). השם הורכב משמו של העם הבואי והמילה "בית" בשפה הגרמאנית (haimaz).

בוהמי בויקיפדיה