חופשה קצרה מהצבא בסוף יום

חופשה קצרה מהצבא בסוף יום
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חופשה קצרה מהצבא בסוף יום.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אפטר.

מידע רנדומלי על הביטוי "אפטר":

דִּיזֶ'סְטִיף (מצרפתית: Digestif; בעברית: אֶפְטָר) הוא שם למשפחה של משקאות אלכוהוליים הנשתים בסוף הארוחה. חלקם בעלי טעם מר וחלקם בעלי טעם מתוק, ואחוז האלכוהול בהם משתנה ממשקה למשקה, אך לרוב הוא גבוה.

לרוב, אחוז האלכוהול במשקאות דיז'סטיף גבוה ממשקאות אפריטיף.

כאמור, דיז'סטיף הוא משקה הנלגם בסוף הארוחה, אך הסיבה ללגימת המשקה יכולה להיות כדי לסייע למערכת העיכול או בגלל מנהגי המקום.

ישנם דיז'סטיפים הנקראים "דיז'סטיפים פונקציונלים". המטרה המוצהרת של הדיז'סטיפים הללו היא לסייע לפעילות העיכול בתום הארוחה. חלק ניכר ממשקאות הדיז'סטיפים הפוקציונלים מכילים עשבי מרפא. ישנם דיז'סטיפים פוקציונלים כגון האונגו הגרמני שאינם מכילים אלכוהול כלל.

ישנם מקומות בעולם בו נוהגים לשתות משקאות מסוימים בסיום הארוחה. לעתים קרובות, המשקאות הללו מקומיים. המשקאות הללו אינם מכילים בכהרח עשבי מרפא, ומטרתם היא אינה לסייע לעיכול. דוגמאות לדיז'סטיפים קלאסיים:

מקור השם דיז'סטיף הוא במילה הלועזית "עיכול" (Digestion). ההגייה "דיז'סטיף" לקוחה מצרפתית: digestif. ב-2009 האקדמיה ללשון העברית קבעה לו את השם "אֶפְטָר".

אפטר בויקיפדיה