חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן"

חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן".
זוהי הגדרה בת 30 אותיות. לחיפוש קל יותר של תשובות לתשחצים במנועים החיפוש תוכלו לחפש באופן הבא: "חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן" תשחץ" להתמקדות טובה יותר.
אתר זה מספק לכם עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות עבור חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן" מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
אם לא מצאתם את התשובה שחיפשתם פה, נסו אולי את פותר התשבצים האוטמטי שלנו.

אפשרויות: גנץ כהן רול שלח שפע, גרמן זמיר לפיד מריח שטרן, ביטון בן ברק טרופר יברקן יעלון פרומן שוסטר, אשכנזי, ברביבאי ינקלביץ' סגלוביץ' תמנו שטה, גינזבורג חיימוביץ' טופורובסקי להב הרצנו פרקש הכהן ניסנקורן, אבי ניסנקורן אורית פרקש-הכהן אורלי פרומן אורנה ברביבאי איתן גינזבורג אלון שוסטר אלעזר שטרן אסף זמיר בועז טופורובסקי בני גנץ גבי אשכנזי גדי יברקן חילי טרופר יאיר לפיד יואב סגלוביץ' יואל רזבוזוב יועז הנדל יוראי להב-הרצנו יזהר שי יעל גרמן מאיר כהן מיכאל ביטון מיקי חיימוביץ' מיקי לוי מירב כהן משה יעלון עומר ינקלביץ' עידן רול עפר שלח פנינה תמנו-שטה צבי האוזר קארין אלהרר ר'דיר מריח רם בן ברק רם שפע.

ביטויים דומים: חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן" תשבץ, מה זה חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן" בתשחץ, מה הפירוש של חבר כנסת מטעם מפלגת "כחול לבן" בתשחץ.