חברת השקעות של לב לבייב

חברת השקעות של לב לבייב
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חברת השקעות של לב לבייב.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אפריקה ישראל .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "אפריקה ישראל ":
אפריקה ישראל להשקעות בע"מ (בורסת תל אביב: AFIL) היא קונגלומרט השקעות בינלאומי בעל ניסיון רחב בתחום ההשקעות בישראל ובחו"ל. החברה מצויה בשליטתו של לב לבייב.
החברה עוסקת בעיקר בפיתוח קרקעות ומגורים בישראל, רוסיה ובמזרח אירופה. היא מחזיקה בחברות בנות העוסקות בבניית בנייני מגורים ופיתוח מקרקעין, קניונים (כדוגמת קניון רמת אביב), נדל"ן מניב בישראל ובחו"ל וכן בפרויקטים של תשתיות, מפעלי תעשייה, ועוד. אפריקה ישראל מגורים בנתה את שכונות ה"סביונים", ובמצטבר אלפי יחידות דיור ברחבי ישראל.
המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008 שגרר עימו ירידה חדה בערך נכסי הנדל"ן של החברה השפיע קשות על החברה, מה שגרם למניית אפריקה ישראל לצנוח בכ-95% מהשיא ולאיגרות החוב להגיע לתשואות של למעלה מ-50%, תשואה אופיינית לחברות שיש ספק גדול לגבי יכולת החזר החוב שלהן. בדו"ח לסיכום שנת 2008 הציגה החברה הפסד שיא בסך 4.9 מיליארד שקלים. באוגוסט 2009 הודיעה החברה כי קיים חשש שלא תצליח לעמוד בהתחייבויותיה בעתיד‏[1]. מספר חודשים לאחר מכן הגיעה החברה להסדר חוב עם בעלי איגרות החוב, שכלל מחיקת חוב ופריסת יתרת החוב, זאת תוך פיצוי בעלי החוב במניות של החברה והחברות הבנות אפי פיתוח ואפריקה נכסים.

נלקח מויקיפדיה