חברה אמריקאית לשירותי אינטרנט

חברה אמריקאית לשירותי אינטרנט
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: חברה אמריקאית לשירותי אינטרנט.
זוהי הגדרה בת 29 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יאהו.

מידע רנדומלי על הביטוי "יאהו":

ברקלי (באנגלית: Berkeley) היא עיר בצפון מחוז אלמידה השוכנת לחופו של מפרץ סן פרנסיסקו ושייכת לאזור המטרופוליני של סן פרנסיסקו, קליפורניה. ברקלי נחשבת לאחת הערים הליברליות בארצות הברית ואף בעולם, ובין תושבי העיר ישנם פעילי שמאל רבים. העיר קרויה על שמו של הפילוסוף האירי ג'ורג' ברקלי.

לפני הגעתם של האירופאים כל אזור צפון קליפורניה היה שייך לשבט אוהלון האינדיאני. עדות לכך ניתן למצוא בציורי קיר רבים שנמצאו במערות באזור. המשלחת הראשונה שהגיעה לאזור היא משלחת ספרדית בהנהגתו של חואן בטיסטה דה אנדז שהגיעה בשנת 1776 בחסות האימפריה הספרדית.

בשנת 1866 מכללה פרטית בשם 'מכללת קליפורניה' באוקלנד חיפשה מיקום חדש להעביר אליו את הקמפוס. הם החליטו לבנות אותו צפונית לאוקלנד למרגלות הר הצופה על המפרץ. הנהלת הקולג' החליטה למכור חלק מהשטחים שרכשה על מנת לבנות את הקמפוס לידיים פרטיות. וכך החלו להיבנות בתי מגורים סביב המכללה. אחד המקימים של המכללה הציע לקרוא לעיירה ולמכללה על שמו של הפילוסוף האירי ג'ורג' ברקלי. תוך זמן קצר המכללה נקלעה לקשיים והייתה על סף סגירה. מדינת קליפורניה החליטה לרכוש את המכללה ולהפוך אותה לאוניברסיטה ציבורית. עם הזמן נוספו עוד ועוד בתי מגורים והחלו אף להיבנות מפעלים. בשנות ה-80 של המאה ה-18 נבנתה מסילת רכבת שחיברה את ברקלי עם מסילת סנטרל פסיפיק מה שתרם רבות לכלכלת העיר. בשנת 1872 נבנה בית דואר הראשון בעיר. בשנת 1878 היישוב הוכרז כעיירה כאשר אוחדו כל השכונות מסביב לקמפוס והחוות מסביב לעיר ברקלי.

יאהו בויקיפדיה