זרוע לאכיפה של חוקי התעבורה

זרוע לאכיפה של חוקי התעבורה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: זרוע לאכיפה של חוקי התעבורה.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: משטרת התנועה.

מידע רנדומלי על הביטוי "משטרת התנועה":

היחידה המרכזית היא יחידת חקירות ומודיעין אשר פועלת ברמת המחוזות השונים במשטרת ישראל. בכל מחוז קיים ימ"ר שתפקידו לטפל בפשיעה החמורה בתחום המחוז. עבירות ופשעים חמורים עוברים מרמת התחנות לרמת הימ"ר על פי החלטת מפקד המחוז, ראש אגף החקירות והמודיעין והמפכ"ל. היחידות מטפלות בעבירות רצח, ארגוני פשיעה ופשע מאורגן, סחיטות ואיומים וכו'.

היחידות מורכבות מחוקרים, בלשים אנשי מודיעין ואמצעים טכנולוגיים לביצוע המשימה. מרבית תיקי החקירה שמתנהלים בימ"ר מסווגים ברמת סודי וסודי ביותר. רק לאחר "פיצוח" והגשת כתב אישום החקירה מדווחת לאמצעי התקשורת. אנשי הימ"ר מפעילים סוכנים סמויים בקרב סוחרי סמים, עוקבים אחרי בלדרים שמייבאים מחו"ל לארץ סמים ואמל"ח. היחידות המחוזיות גם שותפות לפעילות פח"עית. היחידה המרכזית מהווה ראש חץ בפעילות כנגד הפשיעה החמורה בארץ ולעתים קרובות מוצאים בה השוטרים את עצמם בעימות ישיר בינם לבין העבריינים בהם הם מטפלים. היחידה המרכזית למעשה יחידת עילית של המחוז ונותנת מענה למפקד המחוז בתופעות בעייתיות.

במשטרת ישראל ישנן את יחידות הימ"ר הבאות:

ימ"ר צפון ששייך למחוז צפון ימ"ר חוף ששייך למחוז חוף ימ"ר מרכז ששייך למחוז מרכז ימ"ר ת"א ששייך למחוז ת"א ימ"ר לכיש ששייך למחוז דרום ימ"ר נגב ששייך למחוז דרום. למחוז דרום יש 2 יחידות ימ"ר עקב גודל המחוז.

משטרת התנועה בויקיפדיה