זמר ישראלי המכונה "צ'רצ'יל"

הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: זמר ישראלי המכונה "צ'רצ'יל".
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: קלפטר.

מידע רנדומלי על הביטוי "קלפטר":

ורד קלפטר (נולדה ב-1957) היא זמרת, מלחינה ופזמונאית ישראלית.

ורד קלפטר ידועה בעיקר ככותבת ומלחינה שירים עבור אמנים אחרים, בהם יעל לוי ודנה ברגר.

בתחילת שנות ה-90 הייתה מחלוצות הרוק הישראלי, כשהוציאה את אלבום הבכורה שלה "לגמרי לא שקטים". כעבור עשור הוציאה את אלבומה השני "קו אדום קו שחור", בהפקת גיל סמטנה. אלבומיה מעולם לא זכו להצלחה מסחרית, וקלפטר הצטיינה בעיקר בזכות פעילותה מאחורי הקלעים.

ב-1992 כתבה והלחינה את רוב השירים באלבומה השלישי של יעל לוי "אל תקנה לי ורד", וכן השתתפה בשירת קולות ובנגינת גיטרה. ב-1994 הלחינה קלפטר שני שירים לאלבום הבכורה של דנה ברגר. באותה השנה השתתפה בשירת קולות ב"יקירתי" של אסף אמדורסקי. ב-1997 יצא אלבומה הרביעי של לוי, "שוך הסערה", אשר בו הלחינה קלפטר את רוב השירים. ב-1998 כתבה והלחינה מספר שירים לאלבומה השני של ברגר "פשוט להיות". ב-2000 כתבה והלחינה לאלבומה השלישי של ברגר "עד הקצה", וזכתה בזכות כך ב"פרס תמוז" באותה שנה. ב-2003 נטלה חלק בפרויקט "שרות לאה גולדברג" בו הלחינה וביצעה את השיר "פרידה" למילותיה של לאה גולדברג. ב-2004 הובילה את הפרויקט "סימנים", שהוקדש לשיריו של המשורר מירון ח. איזקסון, ובאותה השנה כתבה והלחינה לאלבומה החמישי של לוי "חמש". ב-2006 נטלה חלק נכבד באלבום "אדם" של אלי מגן וכמו כן הלחינה שני שירים לאלבומה הרביעי של טל גורדון "לפני שהשמש עולה".

קלפטר בויקיפדיה