זמרת ישראלית (5,2)

פיצוח תשחצים: פתרון להגדרה "זמרת ישראלית (5,2)"

תשחצים, משחקי מילים ופתירת חידות למיניהם הם דרך מצוינת לבלות את הזמן הפנוי בכיף ובתועלת. הם מעסיקים את המוח ומעודדים אותנו לחשוב מחוץ לקופסה. בין ההגדרות השונות בתשחצים, אלו העוסקות במוזיקה ובמוזיקאים נחשבות לעתים קשות במיוחד לפיצוח, במיוחד כאשר ההגדרה קצרה וכוללת רק מידע חלקי.

לאחרונה נתקלתי בהגדרה כזו בתשחץ שעסק בתעשיית המוזיקה הישראלית, והיא: "זמרת ישראלית (5,2)". הרמז "5,2" מציין את מספר האותיות בכל מילה בתשובה המבוקשת, כאשר המספר הראשון מתייחס למילה הראשונה והשני לשנייה. מיד הבנתי שהתשובה היא שם של זמרת ישראלית, אך עם כל כך הרבה זמרות מוכשרות הפעילות כיום בסצנה המקומית, התקשיתי לחשוב על פתרון אפשרי.

החלטתי להתחיל על ידי סקירת רשימה של זמרות ישראליות בולטות. עברתי על שמות מוכרים כגון שרית חדד, נינט טייב ועפרה חזה, אבל אף אחד מהם לא התאים להגדרה בגלל מספר האותיות. המשכתי לחפור עמוק יותר ברשימה, והתחלתי לשקול אפשרויות פחות מוכרות.

אחרי זמן מה של חיפוש מאומץ, מצאתי סוף סוף זמרת שענתה על כל הקריטריונים: היא ישראלית, שמה פרטי מורכב מחמש אותיות ושם משפחתה משתי אותיות. התשובה הייתה כל כך ברורה עד ששאלתי את עצמי למה לא חשבתי עליה קודם.

אפשרויות: סיהיימנ.

נצפה לאחרונה ב: תשחץ יומי – התשחץ שלי בתאריך 27/04/2024