זמרת ישראלית בין שיריה: "רצה הביתה" ו"איך שהשמש תזרח"

זמרת ישראלית בין שיריה: "רצה הביתה" ו"איך שהשמש תזרח"
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: זמרת ישראלית בין שיריה: "רצה הביתה" ו"איך שהשמש תזרח".
זוהי הגדרה בת 53 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פלס, קרן פלס.

מידע רנדומלי על הביטוי "פלס":

פַּלָּס הוא מקצוע צבאי המיישם את מטרות ההנדסה הצבאית. המונח פלס בא משם הפועל לפלס, "לפלס דרך", שפירושו לפרוץ ולעבור מכשולים כדי ליצור דרך עבירה. לעתים ניתן למקצוע זה שם אחר כגון חפר או מהנדס קרב.

מקצוע הפלס בצבאות רבים קיבל עדיפות רבה עקב חשיבותו למאמץ הטלת המצור ופריצת הביצורים, ומנגד, הסיכון הרב שהיה כרוך בהימצאות בחזית הכוח. בקרבות מסוימים, כגון במצור על אלסיה (אנ'), עצם הטלת מצור אפקטיבי שמנעה הגעת אספקה לכוחות הנצורים, הובילה לכניעת צבאו של ורקינגטוריקס ואף לכישלון כוחות התגבורת, שלפי דיווחו של יוליוס קיסר היו עדיפים על כוחותיו. מנגד, צבאות לרוב לא הסתפקו בהטלת מצור והפלסים לקחו חלק מרכזי בפריצת הביצורים: כך למשל סוללת העפר שבנו הרומאים הביאה למפנה במצור על מצדה. כמו כן, במצד עתרת, חפריו של צלאח א-דין, שרפו את יסודות החומה והובילו לקריסתה.

גם בעת המודרנית פלסים לקחו תפקיד משמעותי בפריצת ביצורים שאפשרה כניסת כוחות משמעותית יותר לקרב. במהלך הפלישה לנורמנדי, כאשר הכוחות שהצליחו לעלות לחוף אומהה נתקעו אל מול ביצורי הגרמנים ונאלצו לתפוס מחסה תחת אש מקלעים, פלסים יצרו נתיב למעבר כוחות באמצעות טורפדו בנגלור וכך הביאו למפנה בקרב. בחלק אחר של עבודת הפלסים בחוף, פינוי המכשולים הימיים, כ-40% מהכוח הושמד עקב התפוצצות מטענים וירי ארטילרי.
בשלביה הראשונים של מלחמת יום הכיפורים, לאחר פשיטת הקומנדו המצרי על המוצבים הישראלים בתעלת סואץ, הורדו למים אסדות עם זרנוקי מים שתפקידן היה לבקע את חומת העפר הישראלית, במטרה לאפשר מעבר של שריון מצרי אל חצי האי סיני.

פלס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "קרן פלס":

"אם אלה החיים" הוא אלבום הבכורה של הזמרת היוצרת קרן פלס.

האלבום יצא לאור לחנויות ב־13 ביולי 2006 בהפקת לואי להב בחברת התקליטים הד ארצי. יצאו לאור ממנו הסינגלים "זאת שבמקומי", "רכבת באירופה", "איתי", "שמעון השכן", "אם אלה החיים" ו"פסק זמן" (גרסת כיסוי לשיר שביצע במקור אריק איינשטיין) כסינגלים לרדיו והפכו ללהיטים, שהובילו את מצעדי הפזמונים. ב־15 באוקטובר 2006, שלושה חודשים לאחר יציאתו, קיבל האלבום מעמד זהב על מכירות של יותר מ־20,000 עותקים.

קרן פלס בויקיפדיה