זוכת גלובוס הזהב 2015 כשחקנית הקומית

זוכת גלובוס הזהב 2015 כשחקנית הקומית
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: זוכת גלובוס הזהב 2015 כשחקנית הקומית.
זוהי הגדרה בת 36 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: אדמס, איימי אדמס.

מידע רנדומלי על הביטוי "אדמס":

אדי אדמס (באנגלית: Eddie Adams;‏ 12 ביוני 1933 – 19 בספטמבר 2004) היה צלם אמריקאי שנודע בצילום תמונותיהם של ידוענים ופוליטיקאים במהלך עבודתו כצלם עיתונות. סיקר 13 מלחמות. ב-1 בפברואר 1968, בעת שסיקר את מלחמת וייטנאם עבור סוכנות הידיעות Associated Press צילם את התמונה בזכותה התפרסם בעולם – תמונתו של מפקד משטרת סייגון מוציא להורג אסיר ביריית אקדח לרקה.

אדמס זכה בשנת 1969 בפרס פוליצר לצילום עיתונות וכן בפרס העיתונות העולמית על צילומו המפורסם (אשר כותרתו הייתה "גנרל נויין נגוק לואן מוציא להורג אסיר וייטקונג בסייגון"). שנים מאוחר יותר ביכה אדמס את פרסומו כתוצאה מתמונה זו.

אדמס כתב על התצלום המפורסם בטיים מגזין בדברים לזכרו של הגנרל נויין:

זכיתי בפרס פוליצר בשנת 1969 על תמונה של אדם אחד ההורג אדם אחר. שני אנשים מתו בתמונה הזו: האדם שספג את הקליע וגנרל נויין נגוק לואן. הגנרל הרג את הווייטקונג; אני הרגתי את הגנרל במצלמתי. עדיין צילומים הם כלי הנשק החזק ביותר בעולם. אנשים מאמינים בהם; אבל צילומים משקרים, אפילו ללא מניפולציה. הם רק חצאי-אמיתות. מה שהצילום לא אמר היה, 'מה אתה היית עושה לו אתה היית הגנרל באותו זמן באותו מקום באותו יום חם, ואתה לכדת את הבחור הרע לאחר שהוא הרג אחד, שניים או שלושה אזרחים אמריקאים?'

אדמס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "איימי אדמס":

תפוס אותי אם תוכל (באנגלית: Catch Me If You Can) הוא סרט דרמת מתח אמריקאי, בבימויו של סטיבן שפילברג, שיצא לאקרנים ב-16 בדצמבר 2002. בכיכובם של לאונרדו דיקפריו, טום הנקס וכריסטופר ווקן. הסרט עוסק בחייו של נוכל מתוחכם המתחזה בין היתר לטייס, רופא ועורך דין.

הסרט מבוסס על חייו של פרנק אבגנייל.

סצנת הפתיחה מראה את סוכן ה-FBI, קארל הנראטי (טום הנקס) מגיע לכלא צרפתי בשנת 1969 כדי להיפגש עם האסיר החולה פרנק הבן, אשר בדיוק ניסה לברוח.

שש שנים קודם פרנק האב לוקח את בנו, פרנק הבן, ומנסה ללא הצלחה לקבל הלוואה מהבנק. המשפחה נאלצת לעבור מביתם המרווח לדירה קטנה והדבר יוצר מתח רב במשפחה. בנוסף מרומז על כך שהאם מנהלת רומן עם אחד מעובדי הבנק. פרנק הבן חושש שלא להשתלב כאשר מגיע לבית ספר חדש ומוצא את עצמו מתחזה למורה מחליף לצרפתית. המתח בבית ממשיך ולבסוף הוריו מתגרשים.

פרנק הבן בורח מביתו ומממן את חייו על ידי שימוש בצ'קים שאביו נתן לו. ברגע שאוזל לפרנק הכסף הוא מתחיל בזיופים שונים. בתחילה מנסה להשיג כספים בדרכים פשוטות אך עד מהרה הוא מוצא עצמו מתחזה לטייס ומפקיד בחשבונות שונים תלושי משכורת מזויפים של חברת התעופה Pan Am. תוך זמן קצר הוא גונב כ-2.8 מיליון דולר.

איימי אדמס בויקיפדיה