ז'אנר בסרטי הקולנוע

ז'אנר בסרטי הקולנוע
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: ז'אנר בסרטי הקולנוע.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מערבון ספגטי .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "מערבון ספגטי ":
מערבון ספגטי הוא כינוי לתת-ז'אנר של סרטי המערבונים שצצו בשנות ה-60 של המאה ה-20. כינוי זה נובע מהעובדה שרובם הופקו על ידי אולפנים איטלקיים. בתחילה לרבים מהם היו משותפים השפה האיטלקית, התקציב הנמוך, וצילום מינימליסטי ושוטף ששבר את המוסכמות של מערבונים מוקדמים יותר – לעתים בכוונה, כתוצאה מהרקע התרבותי השונה של יוצרי הסרט ומהתקציב המוגבל. השימוש במונח נעשה לראשונה בזלזול, אך משנות השמונים ישנה הערכה מחודשת לסרטים אלה.
טרילוגיית "האיש ללא שם" בביומו של סרג'ו לאונה ובכיכובו של קלינט איסטווד הפכה לנציגה המפורסמת ביותר של הז'אנר. היא כוללת את הסרטים "בעבור חופן דולרים" (1964), "בעבור חופן נוסף של דולרים" (1965), שנקרא בישראל "הצלפים", ו"הטוב הרע והמכוער" (1966). לשלושת הסרטים פסקול של אניו מוריקונה, שכל הנעימות שכתב לסרטים נעשו סימן היכר של מערבוני ספגטי. "הטוב הרע והמכוער" היה לאחד מסרטי המערבונים המפורסמים בכל הזמנים, וזאת למרות העובדה שבאופן לא טיפוסי לז'אנר מערבוני הספגטי, הוא הופק בתקציב גבוה יחסית של כמיליון דולר.
כוכבים איטלקיים מפורסמים בסרטים אלה היו ג'וליאנו ג'מה, שסרטו "Day of anger" נחשב לקלסיקה מהתקופה הזו, פרנקו נרו, שהתפרסם בדמותו של ג'נגו, וכן טרנס היל ובאד ספנסר, שהתפרסמו במערבונים הקומיים שלהם.
רבים מהסרטים צולמו באזור המדבר הספרדי של אלמריה (Almería), הדומה לנוף המצוי בקליפורניה. בשל אזור הצילום המדברי ומלאי הניצבים דוברי הספרדית באזור, נושא מקובל במערבוני הספגטי היה המהפכה המקסיקנית, שודדים מקסיקנים ואזור הגבול בין מקסיקו לארצות הברית.

נלקח מויקיפדיה