השם העברי של סינדרלה

השם העברי של סינדרלה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: השם העברי של סינדרלה .
זוהי הגדרה בת 21 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: לכלוכית.

מידע רנדומלי על הביטוי "לכלוכית":

סינדרלה (באנגלית: Cinderella) הוא סרט אנימציה משנת 1950 שהופק על ידי וולט דיסני ומבוסס על סיפור העם האירופאי "סינדרלה". זהו הסרט המצויר ה-12 באורך מלא שהוציאה חברת וולט דיסני.

הסרט יצא בתקופה בה אולפני וולט דיסני היו שקועים בחובות כבדים עקב מספר כשלונות קופתיים שנבעו ממלחמת העולם השנייה, אך הצלחתו הכבירה בקופות (הסרט גרף 85 מיליון דולר) הצליחה לאושש את האולפן ולהחזירו למאזן כספי חיובי.

סינדרלה היא ילדה מאוד אהובה ובתו היחידה של אציל אלמן. לאחר שהחליט כי בתו האהובה זקוקה לטיפול של אם, אביה של סינדרלה מתחתן עם ליידי טרמיין, אישה גאה עם שתי בנות מנישואיה הראשונים, דריזלה ואנסטסיה. לאחר מותו של אביה של סינדרלה, ליידי טרמיין ובנותיה משתלטות על האחוזה, ומתחילות להתעלל בסינדרלה מתוך קנאה, ואף מאפשרות לחתול שלהן, לוציפר, לענות אותה. למרות שהיא נאלצת לעבוד בביתה, סינדרלה הופכת לאישה טובת לב ומתיידדת עם בעלי החיים המתגוררים באסם ורבים מהעכברים והציפורים החיים סביב האחוזה.

בארמון המלכותי, המלך במצוקה כי בנו אינו מתכוון להתחתן. נחוש לראות נכדים, המלך והדוכס מארגנים נשף לנסיך, במטרה לאפשר לבנו להינשא, כשכל נערה רווקה בממלכה רשאית להשתתף. כאשר ההזמנה לנשף מגיעה, סינדרלה שואלת את אמה החורגת אם היא יכולה להשתתף, שכן גם היא רווקה. ליידי טרמיין מסכימה, בתנאי שסינדרלה תסיים את המטלות שלה. חבריה החיות, בראשם ז'אק וגאס העכברים, מתקנים שמלה שהייתה שייכת לאמה של סינדרלה. כאשר סינדרלה לובשת את השמלה שלה ממש לפני צאתה, מחמיאה ליידי טרמיין על השמלה של סינדרלה, ומצביעה בעדינות על החרוזים והאבנט. האחיות כועסות על גניבת הפריטים לכאורה שנזרקו, והן הורסות את השמלה, וסינדרלה נשארת מאחור בעוד המשפחה החורגת שלה עוזבת לנשף המלכותי.

לכלוכית בויקיפדיה