הרמטכל העשירי של צהל

הרמטכל העשירי של צהל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הרמטכל העשירי של צהל.
זוהי הגדרה בת 20 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: גור, מוטה גור.

מידע רנדומלי על הביטוי "גור":

גור כלבים הוא כלב צעיר. גורי כלבים בגודל ממוצע שוקלים בדרך כלל בין 0.45 ל-1.4 ק"ג, בעוד גורים גדולים יותר שוקלים בין 6.8 ל-10 ק"ג. כל הגורים הבריאים גדלים מהר לאחר לידתם. צבע פרוותו של הגור יכול להשתנות עם גדילתו.

גור נולד אחרי 63 ימי הריון בממוצע, מכוסה בשפיר אשר ננגס ונאכל על ידי אימו. גורים מתחילים לינוק מיד לאחר שנולדו. אם מספר הגורים שנולדו בלידה עולה על שישה, ובמיוחד אם אחד מהם חלש, הזנה מלאכותית של הגורים החזקים על ידי בני אדם הכרחית כדי להבטיח שהגורים החלשים יזכו לתזונה ראויה ולתשומת לב מאמם. כאשר הגורים מגיעים לגיל חודש הם נגמלים בהדרגה מחלב אמם ומתחילים לאכול מזון מוצק. לעתים האם מקיאה מזון מעוכל חלקית על מנת שגוריה יאכלו אותו ולעתים היא נותנת להם לאכול ממזונה. בדרך כלל האם אינה מרשה לגוריה לינוק אחרי גיל זה, אך היא עשויה להרשות זאת מפעם לפעם על מנת לנחמם.

גורים מכלים את מרבית זמנם בשינה ובאכילה. הם נערמים לערמה אחת יחד עם שאר הגורים שנולדו באותה לידה, ונכנסים למצוקה אם הם מופרדים משאר הגורים, אפילו למרחק קצר.

גורים נולדים עם חוש ריח מלא ושמיש, אך אינם יכולים לפקוח את עיניהם. במהלך השבועיים הראשונים לחייו, כל חושיו של הגור מתפתחים בצורה מואצת. בשלב זה חוש הריח הוא החוש המרכזי של הגורים והוא משמש אותם כדי למצוא את פטמות אמם וכדי למצוא את מיקומם של שאר הגורים אם הופרדו מהם. הגורים פוקחים את עיניהם כ-9 עד 12 ימים לאחר הלידה. בהתחלה הרשתית שלהם אינה מפותחת וראייתם דלה. גורים אינם יכולים לשמוע היטב ככלבים בוגרים. למעשה, אוזני הגורים נשארות אטומות עד ליום ה-13 עד ה-17 לחייהם, כשהם מתחילים להגיב יותר לצלילים. כשהגורים בני שבועיים עד 4 שבועות הם מתחילים לנהום, לנשוך, לכשכש בזנבם ולנבוח.

גור בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "מוטה גור":

נספח צבאי הוא דיפלומט המתמחה בנושאים צבאיים. כאשר מתייחסים לנספח צבאי ישראלי מקובל גם המונח נספח צה"ל.

הנספח הצבאי הוא בדרך כלל קצין צבא בכיר הנמצא בשליחות דיפלומטית במדינה זרה. הנספח הצבאי אחראי על היחסים עם צבאה של המדינה המארחת, הוא מייצג את מדינתו בנושאים הקשורים לאינטרסים הביטחוניים, מייצג את התעשיות הביטחוניות של מדינתו במדינה המארחת ומשמש כיועץ לשגריר מדינתו בנושאים הנוגעים בביטחון.

לעתים משרתים מספר נספחים בשגרירות כאשר האחריות מתחלקת ביניהם – נספח יבשה עוסק בענייני צבא היבשה, נספח אווירי עוסק בענייני חיל האוויר ונספח ימי עוסק בענייני הצי.

קצינים שנבחרים לייצג את ממשלתם בחו"ל עוברים בדרך-כלל קורס המכשיר אותם לתפקידם החדש כדיפלומטים: הקורס אותו עוברים נספחי צה"ל אורך כשלושה חודשים. לעתים תפקיד הנספח הצבאי במדינות מסוימות נחשב לבכיר, למשל את תפקיד נספח צה"ל בארצות הברית – ממלא קצין בדרגת אלוף.

נהוג להשתמש בנספח הצבאי למטרת ביון ולכן במקרים רבים ממונה לתפקיד איש מודיעין מובהק. דוגמאות ישראליות כוללות בין השאר את בנימין גיבלי, חיים הרצוג, אלי זעירא, יעקב נמרודי.

מוטה גור בויקיפדיה