הצלחה מקרית בסלנג

הצלחה מקרית בסלנג
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הצלחה מקרית בסלנג.
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: פוקס .

מידע רנדומלי על הביטוי "פוקס ":

Fox Entertainment Group

NTSC

פוקס (באנגלית: Fox Broadcasting Company) היא רשת שידורי טלוויזיה אמריקאית, השייכת ל-"Fox Entertainment Group", שבבעלות תאגיד "Newscorp". הרשת נוסדה ב-9 באוקטובר 1986.

בשנות ה-50 של המאה ה-20 תכננה חברת פוקס המאה ה-20 להקים רשת לשידורי טלוויזיה. במרץ 1985 החלה התוכנית להתממש. Newscorp הכינה את הקרקע להקמת רשת פוקס עם רכישת 50% מהאחזקות ב"אולפני פוקס", בשווי 250 מיליון דולר. עוד באותה שנה היא שילמה 1.55 מיליארד דולר להקמת 6 תחנות שידור עצמאיות בארצות הברית. באוקטובר 1985 הודיעה חברת "פוקס המאה ה-20" על כוונותיה להקים רשת שידור ארצית שתתחרה בשלוש הרשתות הקיימות (ABC ,NBC ו-CBS). לאחר שרופרט מרדוק, מבעלי "ניוז קורפ", רכש את השליטה המלאה ב"פוקס", הפכו 6 תחנות השידור לתחנות השידור הראשונות של החברה.

התוכנית הראשונה ששודרה בערוץ הייתה תוכנית לייט נייט בשם "The Late Show" ששודרה ב-9 באוקטובר 1986 בהנחיית ג'ואן ריברס. שידור הפריים טיים הראשונים של הערוץ החלו למעשה רק ב-5 באפריל 1987 עם שידור הקומדיה נשואים פלוס והמופע של טרייסי אולמן. לאחר מכן, בכל שבוע נוספה תוכנית חדשה ללוח השידורים. רוב התוכניות נכשלו ובוטלו לאחר עונה אחת, למעט נשואים פלוס ומשפחת סימפסון. בעונת הטלוויזיה של 1993 החל הערוץ לשדר בפעם הראשונה במשך 7 לילות באופן קבוע.

פוקס בויקיפדיה