הסרט זוכה ה"אוסקר" השנה

הסרט זוכה ה"אוסקר" השנה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: הסרט זוכה ה"אוסקר" השנה.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בירדמן.

מידע רנדומלי על הביטוי "בירדמן":

בריאן ויליאמס (באנגלית: Bryan Williams; נולד ב-15 בפברואר 1969), הידוע גם תחת שמות הבמה: בירדמן (Birdman) או בייבי (Baby) הוא ראפר, מפיק ויזם אמריקאי. ייסד יחד עם אחיו רונלד "סלים" ויליאמס את חברת התקליטים קאש מאני רקורדס והיה חבר בצמד הראפ ביג טיימרס. ב-2012 הדו-שבועון פורבס העריך שהונו של בריאן הוא 125 מיליון דולר. ב-2013 בריאן הגיע למקום חמישי ברשימת כוכבי ההיפ הופ שהרוויחו הכי הרבה בשנת 2013, כשב-2013 הרוויח 21 מיליון דולר.

ב-1997 בריאן הקים את הצמד ביג טיימרס יחד עם המפיק והדי ג'יי מאני פרש. ב-1998 ביג טיימרס הוציאו לאור את אלבום הבכורה שלהם, "?How Ya Luv That". ב-2000 יצא לאור אלבומם השני, "I Got That Work", אשר הוכתר כאלבום פלטינה על ידי איגוד תעשיית ההקלטות האמריקאי; כמו כן, בשבוע הראשון לצאת האלבום נמכרו כ-187 אלף עותקים של האלבום.

ב-26 בפברואר 2002 בריאן הוציא לאור את אלבום הסולו הראשון שלו, שנקרא "Birdman", תחת הכינוי "בייבי". באלבום התארחו אומנים שונים, כמו: ג'רמיין דופרי, ליל ויין, פאף דדי, טוני ברקסטון, הנפטונז, סוויז ביטס ועוד. באפריל 2002 יצא לאור אלבומם הרביעי של ביג טיימרס, "Hood Rich", אשר הוכתר כאלבום פלטינה.

בירדמן בויקיפדיה