המדינה שבחרנו – רמז: יום השואה (5)

המדינה שבחרנו - רמז: יום השואה (5)

פתרון תשחץ: המדינה שבחרנו – רמז: יום השואה

בכל שנה, ביום השואה, אנו נזכרים במיליוני הנרצחים בשואה, ומתאבלים עמוקות על אובדנם. יום זה מעורר גם רגשות של גאווה, כשאנו זוכרים את ניצחון הניצולים ובחירתם לבנות חיים חדשים בישראל, המדינה שבחרנו.

פתרון התשחץ להגדרה "המדינה שבחרנו – רמז: יום השואה (5)" קשור באופן ברור לאירועים הטרגיים והמשמעותיים הללו. התשובה מייצגת את המקום אליו בחרו הניצולים להגר אחרי המלחמה, מקום שהפך לסמל של כוח, עמידות ותקווה מחודשת.

מדינת ישראל נוסדה בשנת 1948, זמן קצר לאחר השואה. הקמתה מסמלת ניצחון הרוח האנושית, ותקווה לעתיד טוב יותר. זו מדינה שנבנתה בידי ניצולים, אנשים ששרדו את הזוועות האיומות ביותר בנחישות ועקשנות בלתי מעורערות.

יום השואה הוא יום זיכרון ועצב, אך הוא גם יום של תקווה ונחישות. זהו יום שבו אנו מכבדים את זכרם של הנרצחים, וחוגגים את ניצחון אלה ששרדו. זהו יום שאנו מתחייבים לעולם לא לשכוח את העבר וממשיכים במאבק כנגד שנאה ואי סובלנות.

פתרון התשחץ להגדרה "המדינה שבחרנו – רמז: יום השואה (5)" משקף את המשמעות העמוקה של יום השואה ואת ההשפעה המתמשכת שיש לו על העולם. זו תזכורת לניצחון התקווה על פני הייאוש, ולכוח הרוח האנושית להתגבר על הקשיים הגדולים ביותר.

אפשרויות: פולינ.

ביטויים דומים: המדינה שבחרנו – רמז: יום השואה (5) תשבץ, מה זה המדינה שבחרנו – רמז: יום השואה (5) בתשחץ, מה הפירוש של המדינה שבחרנו – רמז: יום השואה (5) בתשחץ.