היה מגיש ועורך בגלי צה"ל

היה מגיש ועורך בגלי צה"ל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: היה מגיש ועורך בגלי צה"ל.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טלמור .

מידע רנדומלי על הביטוי "טלמור ":

אביב טלמור (נולד ב-1965) הוא במאי, תסריטאי ומפיק סרטים ומשורר; הבעלים והמייסד של חברת יוטרייד (Utrade) שעסקה, עד לקריסתה, במסחר אלגוריתמי בשוק ההון.

אביב טלמור גדל עד גיל 18 במקומות רבים, בהם – ערד, באר שבע, ראשון לציון ופריז. בצבא היה חובש – בתחילה בהנדסה קרבית, שירת בלבנון ואחר-כך בצריפין. במילואים שירת כחובש בחיל הרפואה. השלים בגרויות ולמד במשך שנה קולנוע בבית צבי (1987/8). עבר לחיות באירופה במשך שלוש שנים, התגורר בלונדון ובאמסטרדם ועבד בעבודות מזדמנות. ב-1992 שב לישראל, למד בחוג הרב-תחומי באמנויות באוניברסיטת תל אביב (2000-1994) וסיים בהצטיינות. עשה תעודת הוראה בתקשורת במכללת דוד ילין, ירושלים. הוא בעל תואר שני בהצטיינות בספרות עברית מאוניברסיטת תל אביב (2007), במסגרתו התמקד בביאליק. בתקופת לימודיו עבד כמורה לקולנוע ולימד תסריטאות ותולדות הקולנוע. הוא לימד בכפר הירוק. הקים את המגמה לקולנוע בתיכון תלמה ילין, לימד בקמרה אובסקורה ובמכללה להוראת הטכנולוגיה.

עבר חמש סדנאות כתיבה יוצרת במסגרת הליקון ומתא"ן (איגוד המתנ"סים), ולמד סדנאות למשחק מול מצלמה (2000-1994) והנחה סדנאות בכתיבה יוצרת. ממאי עד ספטמבר 1998 התפרסמו 'חמישה גיליונות שירה', מיזם בן חמישה גיליונות שצורף לעיתון "הארץ", אותם כתב ביחד עם דרור בורשטיין ואיילת גורנר. במסגרת המיזם אירגן ערבי שירה עם יצחק לאור, אהרן שבתאי ומאיר ויזלטיר. ב-2001 ערך את "כתב יד", כתב עת לספרות בהוצאת קמרה אובסקורה – חיפה, "שוקן" צפון. כמו כן הציג בערבי מיצג והופיע בפסטיבל פרפורמנס. פרסם שירים בכמה כתבי עת, רובם ב"הליקון".

טלמור בויקיפדיה