החלק השטוח בעלה

החלק השטוח בעלה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: החלק השטוח בעלה.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טרף .

מידע רנדומלי על הביטוי "טרף ":

אוכלי בשר או קרניבורים הוא שם כולל לכל היצורים הניזונים בעיקר או רק מאכילת בעלי חיים. זה אינו מונח טקסונומי בלטינית אוכלי הבשר מכונים carnivores, מה שעלול לבלבל בינם לבין הסדרה טורפים (הנקראת carnivorans; מקורם של שני המושגים במילה הלטינית caro, שפירושה בשר. המונח אינו כולל רק ציידים קרניבורים אלא גם אוכלי נבלות, מוצצי דם וכדומה – מינים שניזונים מבלי להרוג את מזונם. עם זאת המינים העיקריים האוכלים בשר הם טורפים.

יש סוגים רבים של טורפים: טורפים אורבים, ציידים מהירים, ציידי סיבולת, אופורטוניסטים, בעלי פתיונות וכו'. חלק אוכלים מין טרף אחד ואחרים טורפים מגוון חיות. חלקם מסכנים אפילו אנשים. כשהטורף עצמו אינו יכול להיטרף הוא נקרא טורף על.

יש גם שיטות שונות לתפיסת הטרף והריגתו: ארס, הסוואה, מלכודת, ניבים וטפרים קטלניים, מארבים, מרדפים מתישים, להקות טורפים, שאיבה מהירה וכולי. עיניהם של חלק גדול ממיני הטורפים ממוקמות בקדמת הראש, מה שמאפשר התמקדות בטרף; זאת בניגוד למינים רבים של בעלי חיים נטרפים, שעיניהם ממוקמות בצדי הראש, מה שמאפשר שדה-ראייה גדול ככל האפשר המסייע בהבחנה בטורפים. גם חושים אחרים יותר מחודדים אצל הטורפים יותר מהנטרפים.

טרף בויקיפדיה