דרגה בסיווג ביטחוני

דרגה בסיווג ביטחוני
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דרגה בסיווג ביטחוני.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סודי ביותר.

מידע רנדומלי על הביטוי "סודי ביותר":

המערך לביטחון מידע (בראשי תיבות: מחב"ם) הוא מערך באגף המודיעין של צה"ל, שמטרתו מניעת דליפה של מידע צבאי מסווג (סוד צבאי) לגורמים לא מוסמכים. בעבר נקראה מחלקת ביטחון שדה או מחב"ש. המערך מנחה את כלל גופי ביטחון המידע בצה"ל ובכלל זה את גופי ביטחון המידע שבלהק המודיעין של חיל האוויר ובמספן המודיעין של חיל הים.

המערך לביטחון מידע עוסק בחקר מודיעין אויב, בביצוע תחקירים ביטחוניים, באבטחת מידע מסווג, ובפעולות אכיפה והסברה בתחום אבטחת המידע.

רוב תקלות האבטחה שמתגלות הן בתחום המחשבים (לרבות שימוש ברשת האינטרנט) ואבטחת המסמכים.

חיילי המערך לביטחון המידע משרתים בכל הזרועות של צה"ל.

עם התארגנות צה"ל לאחר מלחמת העצמאות, נוסד במסגרת מחלקת המודיעין (ממ"ן) באגף המטה הכללי (אג"מ) ענף ביטחון שדה (עב"ש). המונח ביטחון שדה שאוב מן המונח המקביל בצבא הבריטי (Field Security Service). עם הפיכת מחלקת המודיעין לאגף המודיעין בשנת 1953, נשאר ביטחון שדה בגדר ענף באגף. לפני מלחמת ששת הימים הוכפף ענף ביטחון שדה למחלקת ביטחון והסברה (דובר צה"ל) יחד עם ענף הקישור לעיתונות. בשנת 1970 הועלה מעמד ביטחון שדה לרמת מחלקה באגף המודיעין, מחב"ש, ומפקדו הועלה לדרגת אלוף משנה, הכפוף ישירות לראש אמ"ן. אליו כפופים קציני הביטחון בזרועות ובפקודים השונים של צה"ל. בתחילת המאה ה-21 הוחלף המונח ביטחון שדה במונח ביטחון מידע והמחלקה נקראת מאז מחלקת ביטחון מידע.

סודי ביותר בויקיפדיה