דמות של רשע בצבי הנינג'ה

דמות של רשע בצבי הנינג'ה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דמות של רשע בצבי הנינג'ה.
זוהי הגדרה בת 24 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שרדר, ביבופ, רוקסטדי.

מידע רנדומלי על הביטוי "שרדר":

ארנסט שרדר (Ernst Schröder; ‏25 בנובמבר 1841 מנהיים, באדן – 16 ביוני 1902 קארלסרוהה, גרמניה) היה מתמטיקאי גרמני הידוע בעיקר עקב עבודתו בלוגיקה אלגברית. הוא דמות ראשית בהיסטוריה של הלוגיקה המתמטית (ביטוי שאולי הוא המציא), על ידי תמצות והרחבה של העבודות של ג'ורג' בול, אוגוסטוס דה מורגן, יו מק'קול ובמיוחד צ'ארלס פירס.

הוא ידוע בעיקר בעקבות Vorlesungen über die Algebra der Logik (הרצאות על האלגברה של הלוגיקה), בשלושה כרכים, אשר הכינו את הדרך לפריחתה של הלוגיקה המתימטית כתורה נפרדת במאה ה-20 על ידי איחוד למערכת אחת את המערכות השונות של הלוגיקה הפורמלית של ימינו.

שרדר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ביבופ":

אהרון (אהר'לה) קמינסקי (נולד ב-10 בנובמבר 1941 בתל אביב) הוא מתופף ונגן כלי הקשה. שייך לדור הראשון של נגני הג'אז ילידי הארץ, וזהו תחום הנגינה העיקרי שלו. בנוסף, השתתף בהקלטות רבות החל משנות השישים ועד תחילת שנות השמונים והיה מחלוצי הפופ והרוק הישראלי. בעיקר ידוע קמינסקי בתרומתו הניכרת לעולם הג'אז בישראל. בנוסף לג'אז התמחה במוזיקה של אמריקה הלטינית (בעיקר סמבה). במשך כל השנים עסק בהוראה והעמיד דורות של מתופפים צעירים.

אהרון (אהר'לה) קמינסקי נולד בתל אביב. למד בבית הספר היסודי בלפור בתל אביב, ובכיתה ה’ עבר ללמוד בכפר הילדים והנוער הדסים. מגיל 13 עד 17 התחנך כילד חוץ בקיבוץ חניתה. עד שהתגייס לצבא, עבד במפעל של אביו לייצור בגדי תינוקות בתל אביב.

קמינסקי מעולם לא למד תיפוף בצורה מסודרת; משיכתו לתופים החלה בנעוריו, כשנהג להקיש על פחים כדי ללוות שירה בציבור של חבריו בקיבוץ. התחיל לתופף על מערכת תופים בזמן השירות הצבאי, ותוך זמן קצר התקבל ללהקת הנח"ל. בעקבות מותו של אביו השתחרר מהצבא, וניהל את המפעל המשפחתי לבגדי תינוקות. במקביל ניגן ברביעיית הג'אז של מל קלר.

רק בגיל 26 עזב את המפעל והחליט להקדיש את כל זמנו למוזיקה. באותה תקופה יזם את הקמת הלהקה "הברנשים של פיאמנטה", שהפכה עד מהרה ללהקת הליווי של אריק איינשטיין בתוכניתו "מזל גדי". עוד לפני כן, בתחילת שנות ה-60, יזם והשתתף בסדרה של ג'אם-סשנים, שנדדה ממועדון למועדון, עד שמצאה בית קבוע במועדון "ברברים" – המועדון שהפך לביתם של כל נגני הג'אז בארץ.

ביבופ בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "רוקסטדי":

קטגוריה זו כוללת את הקצרמרים בנושא מוזיקה.

הדפים בקטגוריה זו מכילים את התבנית {{קצרמר}} עם הפרמטר "מוזיקה":

↑  •  A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z  •  0-9

קטגוריה זו כוללת את קטגוריית המשנה הבאה בלבד. (לתצוגת עץ)

דף קטגוריה זה כולל את 200 הדפים הבאים, מתוך 1,505 בקטגוריה כולה. (לתצוגת עץ)

רוקסטדי בויקיפדיה