דמות מתוכנית טלוויזיה לילדים

דמות מתוכנית טלוויזיה לילדים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דמות מתוכנית טלוויזיה לילדים.
זוהי הגדרה בת 28 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: בוב הבנאי .

קצת מידע רנדומלי על הביטוי "בוב הבנאי ":
בוב הבנאי (באנגלית: Bob the Builder) היא סדרת אנימציית סטופ מושן בריטית לילדים שנוצרה על ידי קית' צ'פמן. התוכנית נחשבת לאחת מתוכניות הטלוויזיה לילדים המצליחות ביותר בבריטניה.
הסדרה עוסקת בהרפתקאותיו של בנאי בריטי בשם בוב, ובחבריו שחלקם הם מכונות צמ"ה מואנשות שונות. בוב נשוי לוונדי ולשניהם יש חתול בשם טילצ'ארד. בכל פרק מתמקדת החבורה בבניית בניין כלשהו (מפעל חדש, מצפה אסטרונומי, וכו') תוך שיתוף פעולה כדי לפתור מגוון רחב של בעיות. בנוסף לכך, מתמקדות עלילות הפרקים גם בסיפורים האישיים של הדמויות השונות.
בתוכנית מושם דגש על יישוב קונפליקטים, עבודה בשיתוף פעולה, חברות, ומיומנויות למידה שונות. אמרת הכנף הקבועה של בוב היא "נצליח לתקן", והתשובה הקבועה של שאר הדמויות היא: "כ, כן, כן". אמרת כנף זו היא גם כותרת שיר הנושא של התוכנית, אשר היה להיט בבריטניה. למעלה ממיליון עותקים נמכרו משיר זה לאורך השנים בבריטניה בלבד, והוא היה השיר הנמכר ביותר בבריטניה בשנת 2000.[1]
על אף שהעונות הראשונות בשנים 1995 עד 2002 של הסדרה הופקו באנימציית סטופ מושן, העונות המתקדמות יותר של הסדרה בשנת 2011 הופקו בהמשך באמצעות אנימציית תלת ממד ממוחשבת. כמו כן, בעקבות ההצלחה של הסדרה הופקה בהמשך סדרת ספין אוף בשם "Ready, Steady, Build!".‏[2]
בשנת 2001 יצא לשווקים סרט באורך מלא של בוב הבנאי שבו משתתף אלטון ג'ון.
הסדרה שודרה לאורך השנים בלמעלה מ-30 מדינות.
השיר שלו הולך ככה:
"בוב הבנאי מצליח לתקן? בוב הבנאי כן כן כן…"

נלקח מויקיפדיה