דמות טלוויזיונית של דינוזאור

דמות טלוויזיונית של דינוזאור
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דמות טלוויזיונית של דינוזאור.
זוהי הגדרה בת 28 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ברני.

מידע רנדומלי על הביטוי "ברני":

החברים של ברני היא תוכנית טלוויזיה חינוכית לילדים בגילאי הגן ובית הספר היסודי. במקור הייתה זו תוכנית אמריקאית בשם "Barney & Friends" ("ברני וחברים"), וגרסאות מקומיות שלה דובבו במדינות רבות בעולם. רק ישראל וסין זכו להפיק גרסאות מקוריות של הסדרה, לאחר קבלת אישור מאולפני "ליריק".

כוכב הסדרה הוא דינוזאור סגול וידידותי מסוג טירנוזאורוס רקס המחנך ומבדר קבוצת ילדים באמצעות שירים, ריקודים ובעזרת גישה ידידותית ואופטימית. ברוב הפרקים הופיעו גם הדינוזאורית הירוקה בובה בון והדינוזאור הצהוב בובי בן, והחל משנת 2006, הצטרף הדינוזאור הכתום ריף. לחנו של הפתיח מבוסס על השיר האמריקני העממי "ינקי דודל".

ההפקה הישראלית של התוכנית שודרה בערוץ 2 בעבור הזכיינית טלעד ב-1997 ובערוץ הופ! בשנת 2000. פרקי העונה הראשונה יצאו גם בקלטות וידאו. השחקנים הישראלים ששיחקו את דמותו של ברני היו אבי טרמין ויהויכין פרידלנדר שדיבבו את הטקסט בזמן אמת, וג'וש שגיא שהפעיל את הבובה של ברני בתזמון מדויק עם המדבב. את בובה בון גילמה ציפי מור, ואילו בובי בן הוצא מהתוכנית בישראל, אם כי עדיין הופיע בקטעים קטנים בפרקים בודדים.

ברני בויקיפדיה