דבר שאינו מתקבל על הדעת

דבר שאינו מתקבל על הדעת
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: דבר שאינו מתקבל על הדעת.
זוהי הגדרה בת 23 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סביר , אבסורד.

מידע רנדומלי על הביטוי "סביר ":

אוריאל (אורי) סביר (נולד ב-7 בינואר 1953) הוא דיפלומט, פובליציסט, ופוליטיקאי ישראלי. חבר הכנסת בכנסת ה-15.

סביר נולד בירושלים, והוא בעל תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית. החל את דרכו הפוליטית לצדו של שמעון פרס ושימש כיועצו בתפקידיו השונים בממשלות האחדות הלאומית. כיהן כמנכ"ל משרד החוץ תחת פרס בממשלת רבין השנייה בשנות התשעים, והיה ממתכנני הסכם אוסלו. היה ממקימי מרכז פרס לשלום ב-1996 ועד 1999 שימש כמנכ"ל המרכז ומאז מכהן כנשיא כבוד.

נבחר לכנסת החמש עשרה ב-1999 מטעם מפלגת המרכז. סביר, כמו שאר חבריו למפלגה, ראה עצמו כמנהיג התנועה. פרש ביחד עם אמנון ליפקין-שחק ודליה רבין שהקימו את מפלגת "הדרך החדשה". פרש מהכנסת ב-2001 לאחר תבוסתו של אהוד ברק בבחירות.

סביר בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "אבסורד":

תיאטרון האבסורד (בצרפתית: "Le Théâtre de l'Absurde") הוא מונח המתייחס לסוגת תיאטרון אשר החלה להבשיל בתחילת שנות ה-40 של המאה ה-20 וצמחה בצרפת. המונח מתייחס למספר מחזות שהופיעו בשנות ה-40, ה-50 וה-60 באירופה ולסגנון באופן כללי.

מחזאים שחוו את התפרקות הסדר וההיגיון המוכרים בזמן מלחמת העולם השנייה, החלו ליצור לאחריה תיאטרון שידבר על החוויה של עולם ללא אלוהים – עולם ללא משמעות, ללא מטרה שמכוונת את חיי האדם. העולם נראה כעומד על סף השמדה מוחלטת, והמחזאים ניסו לתת ביטוי לאימה שחש האדם ברגעים שעוד נותרו לו להעביר את חייו בהם.

החידוש והמהפכה של מחזאי האבסורד לא היה רק בתוכן, ובנושאים שעליהם כתבו אלא גם בצורניות של מחזות האבסורד: הם יצרו דימויים על הבמה שאינם מחקים את המציאות שמחוץ לתיאטרון אלא יוצרים דימוי תיאטרוני שקיים אך ורק על הבמה.

את המונח טבע מרטין אסלין בספרו "תיאטרון האבסורד" (1961) בו הוא מתייחס בין השאר בהרחבה ליצירותיהם של: סמואל בקט, הרולד פינטר, אז'ן יונסקו ואדוארד אלבי שהיו היוצרים המרכזיים המזוהים עם זרם זה. בהקדמה לספר מתייחס אסלין לאבסורד כתופעה אוניברסלית ומביא לראיה לכך שמחזהו של בקט "מחכים לגודו" הצליח להשפיע על קבוצת אסירים שראתה אותו.

אבסורד בויקיפדיה