גניבה בכוח ובאיומים

גניבה בכוח ובאיומים
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: גניבה בכוח ובאיומים.
זוהי הגדרה בת 19 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: שוד.

מידע רנדומלי על הביטוי "שוד":

קיד וקסידי (באנגלית: Butch Cassidy and the Sundance Kid) הוא סרט קולנוע אמריקאי מסוגת מערבון בבימויו של ג'ורג' רוי היל משנת 1969. תסריט הסרט נכתב על ידי ויליאם גולדמן והוא מבוסס על סיפורם של פורעי החוק בוץ' קסידי (פול ניומן) וסאנדנס קיד (רוברט רדפורד) הנמלטים מפני שלטונות החוק לבוליביה.

בשנת 2003 נבחר הסרט לשימור בארכיון הסרטים הלאומי של ארצות הברית על ידי ספריית הקונגרס עקב תרומתו לקולנוע.

הסרט מתרחש בסוף שנות ה-1890 בויומינג. בוץ' קסידי (פול ניומן) הוא מנהיגה של כנופיית החור בקיר. לאחר שהוא וחברו סאנדנס קיד (רוברט רדפורד) חוזרים מביצוע שוד הם מגלים שהארווי לוגן (טד קסידי) השתלט על הכנופיה וברצונו לשדוד פעמיים את אותה רכבת. הוא קורא תיגר על בוץ' והאחרון גובר עליו ומאמץ את רעיונו לשדוד את הרכבת פעמיים כדי להשיג את אפקט ההפתעה.

השוד הראשון מתבצע כהלכה. אך לאחר פיצוץ הכספת בשוד השני מגיעה רכבת נוספת וממנה יוצאים שישה אנשי חוק הרודפים אחר הכנופיה. וכך הכנופיה מתפזרת בעוד אנשי החוק רודפים דווקא אחרי בוץ' וקיד. במהלך מנוסתם בוץ' וקיד מזהים ששנים מאותם אנשי חוק הם לורד בולטימור, הגשש האינדיאני, והשריף ג'ו לאפורס.

שוד בויקיפדיה