ג'ודוקא עבר ישראלית

ג'ודוקא עבר ישראלית
אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: יעל ארד.

מידע רנדומלי על הביטוי "יעל ארד":

אהרן (אהרל'ה) ויסברג (נולד ב-1981) הוא עיתונאי ישראלי, בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת ציבורית מאוניברסיטת בר-אילן. עורך וכתב בעיתון ישראל היום ובאתר וואלה! ספורט. בעל בלוג כדורסל ברשת פייסבוק בשם אהרל'ה ויסברג | מאחורי הקַלָּעים.

ב-11 באוגוסט 2014 חשף את מינויו של פיני גרשון לעוזר מאמן קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב. בעקבות הידיעה נאלצה הנהלת המועדון לפרסם בניגוד להרגלה הודעה לעיתונות המאשרת את קיומם של המגעים (עוד לפני החתימה) ועוד באותו ערב קיימה מסיבת עיתונאים חפוזה שבה הוכרז המינוי.

קודם לכן עמד מאחורי כמה סיפורים בלעדיים נוספים:

בתחום הכדורסל היה ויסברג הראשון לפרסם על חזרתו של פיני גרשון לתפקיד המאמן בעונת 2008-09. ב2011 פרסם את העובדה כי הכדורסלן דיאור פישר החל בתהליכי גיור ואף הביע את רצונו לשחק בנבחרת ישראל, והיה הראשון, עם אבי סגל, לפרסם את כוונתו של הכדורסלן ג'רמי פארגו לעזוב את מכבי תל אביב. ב-2012 פרסם ראיון סולחה היסטורי בין מיקי ברקוביץ' לדורון ג'מצ'י. הוא אף דיווח כי חברת נוקיה תסיים בסוף 2014 את השותפות עם חברת היכלי הספורט, ולפיכך האולם ביד אליהו (כיום היכל מנורה מבטחים) יפסיק להיקרא "היכל נוקיה".

יעל ארד בויקיפדיה