בתשלום מיידי, תשלום מיידי

בתשלום מיידי, תשלום מיידי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בתשלום מיידי, תשלום מיידי.
זוהי הגדרה בת 25 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: מזומן, במזומן .

מידע רנדומלי על הביטוי "מזומן":

מוסי רז (נולד ב-19 בדצמבר 1965) הוא איש ציבור ישראלי וחבר הכנסת לשעבר מטעם מרצ. באוקטובר 2015 נבחר לשמש כמזכ"ל מרצ.

נולד בירושלים בשם משה מזרחי להורים בני העדה הכורדית. כשהיה בן 4 שינו הוריו את שם משפחתם לרז. למד בבית הספר רנה קסין. עם גיוסו לצה"ל התנדב לצנחנים לגדוד הנח"ל המוצנח (שבאותם ימים כונה "גדוד 50"). בצנחנים עבר מסלול הכשרה כלוחם וקורס מ"כים חי"ר. רז שימש כמפקד כיתה בגדוד ויצא לקורס קציני חי"ר. בתום הקורס מונה רז למפקד צוות ביחידת מגלן שהוקמה באותה עת, והיה לאחד ממפקדי הצוותים הראשונים שבה. הוא השתחרר בדרגת סרן, המשיך לשרת ביחידת המילואים של היחידה וקודם לדרגת רב-סרן. בוגר האוניברסיטה העברית בכלכלה וראיית חשבון.

בזמן לימודיו באוניברסיטה שימש מוסי רז כיו"ר הסתדרות הסטודנטים. לאחר מכן כיהן בין השאר כמזכיר סיעת מרצ בכנסת (1992–1994), מזכ"ל תנועת שלום עכשיו (1994 – 2000) ומנהל עמותת עיר שלם.

בשנת 2000 נכנס לכנסת ה-15 ובכך היה לאחד מחברי הכנסת הצעירים בה. בכנסת היה חבר בוועדת הכספים של הכנסת ובוועדת הפנים והגנת הסביבה. במהלך כהונתו התבלט רז בטיפולו הנמרץ בנושאים סביבתיים, והעביר את "חוק ייצוג גופים ציבוריים שעניינם בשמירת איכות הסביבה", שיזם ארגון הגג "חיים וסביבה", ושקבע ייצוג בוועדות התכנון והבנייה ובגופים נוספים העוסקים בנושאי הסביבה לנציגי ארגונים סביבתיים. במסגרת פעילותו הפרלמנטרית חוקק את התיקון לחוק השיפוט הצבאי לאיסור הטרדה מינית.

מזומן בויקיפדיה