בקעה בדרום הערבה

בקעה בדרום הערבה
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בקעה בדרום הערבה .
זוהי הגדרה בת 17 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!

ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: תמנע.

מידע רנדומלי על הביטוי "תמנע":

נמל התעופה ע"ש אילן ואסף רמון
Ramon International Airport

קוד IATA
ETM

קוד ICAO
LLER

נמל התעופה תמנע ע"ש אילן ואסף רמון הוא נמל תעופה בינלאומי, הנבנה בתמנע וצפוי להחליף את נמל התעופה אילת ונמל התעופה עובדה בסתיו 2017. הוא אמור להיות השני בגודלו בישראל אחרי נמל התעופה בן-גוריון ולשמש לו כשדה משנה.

הנמל ממוקם 19 קילומטרים צפונית לאילת, סמוך לפארק תמנע על שטח של כ-14,000 דונם, וישמש כנמל תעופה בינלאומי נוסף של מדינת ישראל לטיסות פנים ולטיסות בינלאומיות וכן שדה חירום חלופי במקום שדה התעופה עובדה. מסלולי ההמראה והנחיתה נסללו באורך של 3,600 מטר ורוחב 60 מטר, ויאפשר למטוסי סילון גדולים להמריא ממנו בין היתר לטיסות לאירופה וממנה וכן לטיסות פנים ארציות אך גם לטיסות ליעדים רחוקים יותר כמו ארצות הברית, קנדה, וגם ליעדים כגון הודו ונפאל, מרכז אסיה, וכן מדינות המזרח הרחוק ובהן סין, תאילנד ואזורים נוספים.

מטרתו של השדה היא לספק חלופה לנמל התעופה אילת אשר אינו מסוגל לקלוט מטוסי סילון גדולים, ולנמל עובדה שאינו ערוך לטפל בנוסעים רבים. השדה כולל מגדל פיקוח בגובה 50 מטר, בהתאם לסטנדרטים מתקדמים, אזורי תפעול, טרמינל נוסעים מרווח, בשטח של כ-34 אלף מטר רבוע, שייתן תחילה מענה לכ-1.8 מיליון נוסעים בשנה ויותר ברמת שירות גבוהה (ועד 4 מיליון נוסעים לו יורחב), שבע עמדות חנייה למטוסים רחבי גוף ובינוניים, תשע רחבות חנייה למטוסי טורבו-פרופ, חנייה לתעופה כללית, חנויות דיוטי פרי, מערך כבישים חדש ומגרשי חניה.

תמנע בויקיפדיה