בעל חיים ממערכת חסרי חוליות

בעל חיים ממערכת חסרי חוליות
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בעל חיים ממערכת חסרי חוליות.
זוהי הגדרה בת 27 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: רכיכה.

מידע רנדומלי על הביטוי "רכיכה":

יוסף אלכסנדר הלר (באנגלית: Joseph Alexander Heller; נולד ב-10 באפריל 1941) הוא פרופסור אמריטוס לזואולוגיה במחלקה לאקולוגיה, אבולוציה והתנהגות במכון למדעי החיים, בפקולטה למתמטיקה ולמדעי הטבע, באוניברסיטה העברית בירושלים.

כיהן כראש החוג לזואולוגיה ועמד בראש החוג לאבולוציה, סיסטמטיקה ואקולוגיה. שימש עמית מחקר באוניברסיטאות: אוניברסיטת קייפ טאון, אוניברסיטת בריסטול, אוניברסיטת ליברפול ובאוניברסיטת סטוני ברוק. בשנת 2009 פרש לגמלאות, וממשיך במחקר והוראה.

הלר הוא חבר כבוד של העמותה הישראלית לזואולוגיה, חוקר במשך עשרות שנים את עולם החי של ישראל. מחקריו, בדגש על רכיכות, כוללים תיאור מינים חדשים, תפוצה וגורמים המעצבים אותה, עמידות ליובש ולחום, חיזור ורבייה, דינאמיקה של אוכלוסיות, שריפות יער והשפעותיהן, טריפה והשפעותיה, אבולוציה של עולם החי בישראל ופיתוח שיטות לשימור ערכי טבע. היה עורך כתב העת הישראלי לזואולוגיה (Israel Journal of Zoology), אוצר אוסף הרכיכות הלאומי, והעמיד תלמידים רבים.

הוראתו האקדמית מציגה עקרונות וכללים של אבולוציה בקבוצות שונות של בעלי חיים, ברמה הבסיסית וברמה המתקדמת; היא גם עוסקת בתולדות החשיבה הביולוגית. באקדמיה ללשון העברית, חבר בוועדה למינוחים עבריים בביולוגיה וכן בוועדה לשמות בעלי חיים (זואולוגיה).

רכיכה בויקיפדיה