במאי, תסריטאי ומפיק ישראלי

במאי, תסריטאי ומפיק ישראלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: במאי, תסריטאי ומפיק ישראלי.
זוהי הגדרה בת 26 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ריקליס, ערן ריקליס.

מידע רנדומלי על הביטוי "ריקליס":

דינה צבי-ריקליס (נולדה ב-1947) היא במאית קולנוע ותסריטאית ישראלית.

דינה צבי-ריקליס גדלה ברמת גן וסיימה את לימודיה האקדמיים בחוג לתיאטרון באוניברסיטת תל אביב. היא ביימה וכתבה מספר סרטי קולנוע, דרמות טלוויזיוניות וסרטים תעודים. בשנת 1976 שימשה כמנהלת תסריט בסרט "גבעת חלפון אינה עונה", שם הכירה את בעלה לעתיד, הבמאי והתסריטאי ערן ריקליס.

הסרט הראשון בבימויה היה סרט קצר בשם "כורדניה" ב-1984. בשנת 1990 ביימה את סרט הטלוויזיה הקצר "נקודת תצפית". הסרט זכה בפרס וולג'ין וב"גולדן גייט". ב-1993 ביימה את סרט הקולנוע הראשון שלה באורך מלא, "סיפור שמתחיל בלוויה של נחש", בכיכובו של משה איבגי. בשנת 1995 ביימה וכתבה את התסריט לסרט הטלוויזיה "שבעה", בכיכובם של אסי לוי וסשה דמידוב.

את סרט הטלוויזיה "דשאים סגולים" ביימה ב-1998. בסרט השתתפו מירב גרובר וסמדר קילצ'ינסקי. באותה שנה השתתפה בכתיבת התסריט ובבימוי סדרת הטלוויזיה התעודית תקומה.

במהלך שנת 2002, ביימה את "לבנה יקירתי" (2002), בהשתתפות משה איבגי ואורלי זילברשץ-בנאי. הסרט זכה בפרס וולג'ין. ב-2005 ביימה וכתבה את התסריט לסרט הילדים "המכשפה מרחוב מלצ'ט", בכיכובה של רוזינה קמבוס.

ריקליס בויקיפדיה

מידע רנדומלי על הביטוי "ערן ריקליס":

"גמר גביע" הוא סרט קולנוע ישראלי, בבימויו של ערן ריקליס ובכיכובו של משה איבגי. הסרט יצא לאקרנים בשנת 1991.

עם יציאתו השתתף הסרט בפסטיבל ברלין ובפסטיבל ולנסיה.

משה איבגי משחק בסרט את דמותו של כהן. זמן רב התכונן כהן לאליפות העולם בכדורגל, שנערכה באיטליה בשנת 1982, וכבר הכין את עצמו לנסיעה. אך לאחר שהגיע צו גיוס, כהן מצא את עצמו משתתף במלחמת לבנון. במהלך קרב הוא נופל בשבי, ועם הזמן מצליח לתקשר עם שוביו בזכות אהדתם המשותפת לנבחרת איטליה המשחקת באליפות העולם בכדורגל.

ערן ריקליס בויקיפדיה