בית מלוכה אנגלי

בית מלוכה אנגלי
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בית מלוכה אנגלי.
זוהי הגדרה בת 15 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: טיודור.

מידע רנדומלי על הביטוי "טיודור":

הנרי השביעי (באנגלית: Henry VII of England, ‏28 בינואר 1457 – 21 באפריל 1509), מלך אנגליה ואדון אירלנד (החל מה-22 באוגוסט 1485), היה מייסדה של שושלת המלכים לבית טיודור, ונחשב לאחד ממלכיה המוצלחים ביותר של אנגליה.

הנרי טיודור היה בנו היחיד של אדמונד טיודור, רוזן ריצ'מונד, אחיו למחצה של המלך הנרי השישי מצד אמו, קתרין דה ולואה, אלמנת המלך הנרי החמישי, שנישאה לאחר מות בעלה הראשון לאוון טיודור, איש חצר וולשי, מה שהופך אותו לנינו של שארל השישי. אמו הייתה ליידי מרגרט בופור, חימשית של המלך אדוארד השלישי מג'ון מגונט, דוכס לנקסטר ומאהבתו קתרין סווינפורד. מאביו, ירש הנרי את התואר רוזן ריצ'מונד, ומאמו – תביעה מעורפלת לכתר האנגלי.

הוא נולד בטירת פמברוק, ויילס, חודשיים אחרי מות אביו, ואת השנים הראשונות בחייו בילה בטירת הרלך, אשר הוחזקה על ידי בית לנקסטר, והושמה במצור על ידי בית יורק בזמן מלחמת השושנים. שבע שנים עמדה הטירה במצור, אך לבסוף נפלה. יושביה ששרדו קיבלו חנינה, וביניהם הנרי בן השתים עשרה. לאחר נפילת טירת הארליץ' יצא הנרי לגלות בבריטני. נראה היה כי ידו של בית לנקסטר, שאליו הייתה נתונה נאמנותה של משפחת טיודור בשנות המלחמה, הינה על התחתונה, וכאדם בעל תביעה מסוימת לכתר (גם אם חלשה ביותר), ידע הנרי כי השהות בגלות עדיפה על הסיכון של שהייה באנגליה תחת שלטונם של אדוארד הרביעי וריצ'רד השלישי מבית יורק, שניתבו את דרכם אל הכתר בשחייה בנהרות של דם, ולא ידעו רחמים כלפי טוענים לכתר, או מי שדימו בלבם כי יש לו טענה לכתר.

טיודור בויקיפדיה