בית חולים בבאר שבע

בית חולים בבאר שבע
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בית חולים בבאר שבע.
זוהי הגדרה בת 18 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: סורוקה.

מידע רנדומלי על הביטוי "סורוקה":

המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה הוא בית חולים השוכן בעיר באר שבע ומהווה את בית החולים המרכזי לאזור הנגב. הוא נותן שירות רפואי לכמיליון נפש, תושבי דרום הארץ, מקריית גת ועד אילת. לחלקם גם טיפול ראשוני וליתרתם רק טיפול שניוני ושילישוני. מבני בית החולים משתרעים על שטח של כ-300 דונם. בית החולים שייך לקבוצת בתי החולים של שירותי בריאות כללית והוא הרביעי בגודלו בישראל .

עם כיבוש באר שבע במלחמת השחרור הקים חר"פ בית חולים צבאי באחד ממבני הממשל העות'מאני. בית החולים הועבר למתחם ממשלתי בריטי, שם תופעל על ידי ההסתדרות הציונית הדסה ונקרא ע"ש ד"ר חיים יסקי.

עם הגידול במספר תושבי העיר לא ענה בית החולים הקטן הקיים על הצרכים.

ב-1949 פתחה קופת חולים הכללית של העובדים העבריים בארץ ישראל מרפאה בעיר לשירות האזרחים חברי ההסתדרות הכללית. גם מרפאה זו נזקקה לשירותי בית חולים להמשך טיפול. בית החולים הקרוב היה מרכז רפואי קפלן, אולם הקירבה הייתה יחסית וחולים היטלטלו זמן רב בתנאי הכביש של אותן שנים עד שזכו להגיע לטיפול.

מצוקת האשפוז ותנאי בית החולים גרמו לרצון להרחיבו. הדסה הביעה נכונות עקרונית לכך, אולם מפאת מצוקה תקציבית שנבעה מבניית בית החולים הדסה בירושלים לא הייתה הדסה מסוגלת להרחיב את בית החולים במועד סביר.

סורוקה בויקיפדיה