בירת איי סיישל

בירת איי סיישל
הפעם נתייחס להגדרת התשחץ: בירת איי סיישל.
זוהי הגדרה בת 14 אותיות. אתר זה מספק עזרה בתשחץ לכן, התשובות האפשריות מפורטות מטה.


פותר תשחצים ותשבצים עכשיו לאנדרואיד! כל ההגדרות וכל המושגים במקום אחד.

פותר התשחץ

אנחנו מקווים שמצאתם את מה שחיפשתם והיינו לעזר! על כל שאלה, בקשה או כל דבר אחר צרו איתנו קשר או רשמו תגובה ואנו נעשה הכל כדי לעזור!
ממש נשמח אם תוכלו לעזור לנו להתפתח ולעשות לנו לייק!

אפשרויות: ויקטוריה.

מידע רנדומלי על הביטוי "ויקטוריה":

הנסיכה ויקטוריה אדלייד מרי לואיז (אנגלית: Princess Victoria Adelaide Mary Louisa‏; 21 בנובמבר 1840 – 5 באוגוסט 1901) הייתה בתם הבכורה של המלכה ויקטוריה ובעלה הנסיך אלברט. בשנת 1841 היא קיבלה את התואר נסיכה מלכותית, השמור לבת הבכורה של מונרך בריטי מכהן. ויקטוריה הפכה לנסיכת הכתר של האימפריה הגרמנית עם נישואיה ליורש העצר הפרוסי, לימים פרידריך השלישי, קיסר גרמניה, וכיהנה כקיסרית גרמניה במשך 99 יום, מעלייתו לכס המלוכה של בעלה ועד יום מותו. לאחר מותו של פרידריך ויקטוריה נודעה בשם הקיסרית פרידריך (בגרמנית: Kaiserin Friedrich).

הנסיכה ויקטוריה נולדה ב־21 בנובמבר 1840 בארמון בקינגהאם שבלונדון. היא הייתה הבת הבכורה של ויקטוריה, מלכת הממלכה המאוחדת, ובעלה אלברט, נסיך סקסה-קובורג-גותה, וכינוייה במשפחה היה ויקי. כבתה של המלכה המכהנת ויקטוריה קיבלה את התואר נסיכה עם היוולדה, ועד ללידתו של אחיה הצעיר אלברט אדוארד הייתה יורשת העצר לכתר הבריטי. בשנת 1841 המלכה ויקטוריה העניקה לבתה את התואר נסיכה מלכותית.

חינוכה של ויקטוריה נוהל בעיקר על ידי הוריה. היא הייתה בוגרת לגילה ואינטליגנטית, שלא כמו אחיה אלברט אדוארד, שלא הצטיין במיוחד בלימודיו. היא ידעה לקרוא ולכתוב כבר בגיל חמש, ומלבד זאת ניתנו לה שיעורים בצרפתית, גרמנית, לטינית, מדעים, ספרות, והיסטוריה על ידי מורים שונים. גם אביה הדריך אותה בפילוסופיה ובפוליטיקה.

ויקטוריה בויקיפדיה